Lumma Design: ještě více karbonu pro BMW i3 a i8

BMW i3 a i8 jsou automobily, které dostaly už z továrny spoustu velmi moderních technologií a které používají pouze ty nejmodernější materiály. Lidé od Lumma Design si ale řekli, že těch lehkých materiálů ještě není dost a vůbec že je ještě stále co vylepšovat. Takže se máme těšit na dvě novinky spadající do sekce tuning.

Tuning | SUV | Luxusní auta | Design | Land Rover

Fotogalerie: Range Rover Sport vyladěn podle not Lumma Design

Supersportovní BMW i8 dostalo karbonový přední nárazník a prahové nástavce, ze stejného materiálu je pak vyroben také vylepšený zadní nárazník s integrovaným difuzorem. Patřičný vzhled podtrhnou ještě navíc kola speciálně připravená pro i8 a decentní zelené linky.

Video | Technika | Autosalony | BMW | Frankfurt 2013 | Hybridy | Design

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

V podobném duchu se nesou taktéž úpravy BMW i3. Společnost Lumma Design opět přepracovala přední nárazník, jiná je také kapota a znovu nechybí prahové nástavce. Vše je vyrobeno z karbonu. Na rozdíl od poněkud srandovních úzkých kol, které používá sériová verze, přidala Lumma na i3 disky CLR 22. Jak název napovídá, jejich velikost je 22 palců.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků