Lumma Design CLR X650: je to zelené a je to BMW X6

Německý úpravce zaměřující se především na domácí prémiové značky zveřejnil první render připravovaného stylingového paketu pro kontroverzní BMW X6. Hned na úvod je třeba poznamenat, že úpravce se při zemi moc nedržel a paket s přívlastkem CLR X650 klidně můžeme označit za výstřední.

Zevnějšek prošel výraznými stylistickými změnami. Osazen byl nový přední nárazník se zvětšenými sacími otvory, v zadní části nechybí nárazník s integrovaným difuzorem a dojem z boční části dotvářejí nejen 23-ti palcová litá kola, ale i aerodynamický boční práh. Na agresivnějším vzhledu pak přidávají zamračené přední světlomety a rozšířené blatníky. Použití sportovních pružin mělo za následek, že upravená X6-ka se ocitla blíže k zemi o 40 mm.

Projekt s názvem CLR X650 se veřejnosti představí na podzimním autosalonu v Paříži, kde nás ladičská firma seznámí i s technickými modifikacemi. BMW X6 se na trhu ještě ani pořádně neohřála, ale už teď má vůz na to, stát se „miláčkem“ různých ladičských společností.

Klepněte pro větší obrázek 
Lumma Design CLR X650
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků