Luc Donckerwolke bude šéfovat designu značek Hyundai a Kia

Designér Luc Donckerwolke, který se proslavil především prací pro koncern Volkswagen a značku Audi, zaujme místo Petera Schreyera jako hlavního designéra značek Hyundai a Kia. Schreyer, kterému bude už 63 let, totiž nejpozději za dva roky odejde do penze.

Luc Donckerwolke pracoval na designu závodního speciálu Audi R8 LMP, ale stál i za vznikem Lamborghini Murcielago a Lamborghini Gallardo. Naposledy pracoval pro značku Bentley, když ho údajně přemluvila společnost Hyundai, aby přešel na její stranu.

Zajímavosti | Design | Ostatní značky | Bentley

Designér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kopií Flying Spuru

Jak informují Automotive News, Peter Schreyer také vlastně v roce 2006 přešel ke značce Kia od koncernu Volkswagen. Postupně se vypracoval na pozici hlavního muže designu obou značek koncernu Hyundai.

Bez zajímavosti není ani to, že Donckerwolke navrhl design první generace Škody Octavia a rovněž první generaci Škody Fabia, což byly vlastně jeho první výtvory. Poslední auto navržené Donckerwolkem je Bentley Flying Spur.

Galerie aut, která navrh Luc Donckerwolke

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků