Lotus řadí vyšší stupeň: 2-Eleven GT4 Supersport

Britský výrobce sportovních vozidel Lotus začal ještě loni vyrábět lehký model 2-Eleven, který byl určen pro zákazníky, kteří si chtěli z času na čas vyjít na okruh a pořádně si tam zadovádět. Nicméně, toto auto si svou hmotností a relativně vysokým výkonem o to přímo žádá, avšak jak se dalo čekat, při této edici to ani zdaleka neskončilo a nyní společnost přichází s další novinkou.  

Dá se říci, že model 2-Eleven po více než roku od svého uvedení trochu „dozrál“ a automobilka se jej rozhodla poslat na okruh i profesionálně a to konkrétně na závody SRO GT4 Supersport. Kromě nezbytných bezpečnostních úprav, jako třeba instalování ochranné klece, se pár modifikací ušlo i pohonnému agregátu. Vysokootáčková osmnáctistovka nyní dosahuje maximálního výkonu 195 kW/270 koní. Výrobce kromě toho ještě značně vylepšil šestistupňovou sekvenční převodovku, takže teď je řazení mnohem přesnější a rychlejší.

Prvotní informace zatím mluví o tom, že výroby se dočká přesně 10 kusů a cena za kus se zřejmě bude pohybovat kolem 78 000 liber (zhruba 2 400 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Lotus 2-Eleven GT4 Supersport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků