Lotus „omylem“ potvrdil dvě nové verze Evory pro Paříž

Automobilka Lotus nedopatřením potvrdila, že na autosalonu v Paříži představí Evoru S a Evoru s automatickou převodovkou. Stalo se tak ve chvíli, kdy Kevin Smith z PR oddělení továrny posílal e-mailem odpověď na otázku svého kolegy Alastaira Floranceho, v níž kromě jiného stálo: „Ano, Evora S a Evora Auto debutují v Paříži spolu s novým a dosud nehlášeným autem (zachovejme zatím jako tajemství!)...“

Při zadávání adresy tuto zprávu údajně rozeslal celé skupině motoristických žurnalistů. Následovala další zpráva s prosbou, aby se tato informace nešířila, to však bylo již pozdě a jsme si téměř jisti tím, že šlo celkově pouze o netradiční, ale plánovaný reklamní tah.

Evora Automatic dostane šestiválec Toyota s objemem 3,5 l a výkonem 280 koní (206 kW), zatímco Evora S se má vyznačovat obvyklými retušemi závěsů kol a dalšími běžnými „sportovními“ prvky. A ve zprávě zmíněný „tajemný model“? Tím bude nejspíš Esprit připravovaný pro modelový rok 2012.

Tip: Přečtěte si naše podrobné představení Lotusu Evora.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Evora
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků