Lotus Evora S: silnější verze potvrzena

Takřka hned po představení dlouho očekávaného Lotusu Evora, oznámil výkonný ředitel společnosti, že vůz bude dostupný až v šesti variantách, přičemž zatím víme jen o standardní verzi s pevnou střechou a „otevřené“ verzi. Jako třetí byla nyní potvrzena ostrá verze s přívlastkem S.

Prvotní informace mluví o tom, že 3,5 litrový šestiválec v této verzi by měl být naladěn na výkon 320 koní, přičemž do úvahy ještě připadá i možnost, dosadit k pohonné jednotce kompresor. To by mohlo koneckonců zvednout výkon i na 400 koní, což je pro vůz s hmotností 1 350 kg opravdu slušná dávka. Takhle vybavené kupé by už mohlo být vážným konkurentem třeba i pro Porsche 911 Turbo. Na více informací o nové verzi si však ještě budeme muset počkat…

Tip: Představení Lotusu Evora.

Klepněte pro větší obrázek
Lotus Evora
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek