Lotus Esprit znovu na scéně (spy photos)

Zajímavé informace dorazily z Anglie - Lotus se opravdu chystá postavit nový Esprit. Ten má dorazit na trh již v prosinci příštího roku a nyní vám přinášíme jeho první špionážní fotografie, sice ne moc kvalitní, ale přece.

Automobilka vsadila u Espritu na jiný design jako v případě Elise nebo připravovaného Eaglu. Inženýři vsadili na lehké hliníkové šasi, které bude použito i u některých dalších modelů. Motor bude zřejmě z produkce BMW, a to konkrétně přeplňovaný 4,4 l osmiválec s výkonem kolem 500 koní. To znamená jediné - vůz ma za cíl potrápit stoje jakými jsou například Ferrari F430 nebo Lamborghini Gallardo.

Produkce se bude odehrávat v britském závodu Hethel a cena Espritu je zatím odhadována na 75 tisíc Liber. Automobilka si od něj slibuje nemalé úspěchy a věří, že naváže na svého, dá se říci legendárního předchůdce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Přistižený Lotus Esprit

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků