Lotus Elise Purist Edition: spartánská novinka pro Ameriku

Ještě před několika týdny se rozhodnutí společnosti Lotus nabídnout zákazníkům ve Spojenýcj státech „osekaný“ model Elise za příznivou cenu jevilo jen jako nepodložená spekulace. Nyní je ale vše oficiální a my se podívejme co všechno v sobě tento änejčistší“ Elise ukrývá.

Hned na úvod snad ani nemusíme připomínat, že toho nebude mnoho. S cílem stlačit cenu co nejvíce k zemi se toho do této edice moc nedostalo ale i tak bude s tímto vozem jistě radost jezdit. K dispozici u této verze jsou pouze tři základní barvy a to červená, bílá a žlutá. Vůz je poháněn standardním 1,8 litrovým čtyřválcem Toyota 2ZZ disponujícím výkonem 139 KW/190 koní. Novinka nebyla ochuzena ani o některé prvky od přední nezávislých výrobců tako třeba tlumení od Bilstein, nebo pružin Eibach.
Uvnitř to sice není žádná sláva, ovšem méně náročnému řidiči určitě postačí. Samozřejmostí jsou kožená sedadla s výraznějším bočním vedením, sportovní volant Momo, klimatizace, alarm, systém monitorující tlak v pneumatikách a sound systém se čtyřmi reproduktory. Zamrzí ovšem, že k této edici není dále nabízená žádná volitelná výbava, takže se buď musíte uspokojit s tou standardní, nebo si připlatit 3 500 dolarů k základní verzi s většími možnostmi výběru. Lotus Elise Purist Edition je určena prozatím pouze pro USA, ale všechny porazí svou cenovkou, nesoucí hodnotu 43 995 dolarů (zhruba 880 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Elise Purist Edition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků