Lotus Elise Purist Edition: spartánská novinka pro Ameriku

Ještě před několika týdny se rozhodnutí společnosti Lotus nabídnout zákazníkům ve Spojenýcj státech „osekaný“ model Elise za příznivou cenu jevilo jen jako nepodložená spekulace. Nyní je ale vše oficiální a my se podívejme co všechno v sobě tento änejčistší“ Elise ukrývá.

Hned na úvod snad ani nemusíme připomínat, že toho nebude mnoho. S cílem stlačit cenu co nejvíce k zemi se toho do této edice moc nedostalo ale i tak bude s tímto vozem jistě radost jezdit. K dispozici u této verze jsou pouze tři základní barvy a to červená, bílá a žlutá. Vůz je poháněn standardním 1,8 litrovým čtyřválcem Toyota 2ZZ disponujícím výkonem 139 KW/190 koní. Novinka nebyla ochuzena ani o některé prvky od přední nezávislých výrobců tako třeba tlumení od Bilstein, nebo pružin Eibach.
Uvnitř to sice není žádná sláva, ovšem méně náročnému řidiči určitě postačí. Samozřejmostí jsou kožená sedadla s výraznějším bočním vedením, sportovní volant Momo, klimatizace, alarm, systém monitorující tlak v pneumatikách a sound systém se čtyřmi reproduktory. Zamrzí ovšem, že k této edici není dále nabízená žádná volitelná výbava, takže se buď musíte uspokojit s tou standardní, nebo si připlatit 3 500 dolarů k základní verzi s většími možnostmi výběru. Lotus Elise Purist Edition je určena prozatím pouze pro USA, ale všechny porazí svou cenovkou, nesoucí hodnotu 43 995 dolarů (zhruba 880 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Elise Purist Edition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek