Lotus Eagle se nebude jmenovat Eagle

10 komentářů

alambert
23. července • 16:48

prasek do peciva? to vubec...spis nejakej levnej myci prostredek na nadobi... :-D

Petr
23. července • 13:52

Nelíbí se vám nafta, neíbí se vám Evora, nelíbí se vám vůbec nic. Není kyselejšího tvora než automobilového novináře ;-) Nejvíc se mi líbí, že kritizujete naftu v Porsche, turba v BMW a přitom si ta auta povětšinou ani nekupujete...

Lumen
23. července • 16:12

Žurnalistika je přirozeně kritická. Pro hledání silných stránek jsou tu PR oddělení, pro hledaní slabých žurnalité ;)Jinak ta poslední věta je dost mimo. Novinář je někdo, kdo má schopnost něco popsat, zkušenost a rozhled a k tomu samozřejmě vlastní názor. Ideální je, když je to i zákazník, ale stačí schopnost vžít se do jeho kůže. Nicméně zrovna u tohoto autora to ani není třeba, pokud vím, má taková auta, že by byť jen za destinu z nich byla většina čtenářů šťastná jak blecha...Ale nic to nemění na tom, že názor nafta/benzin, turbo/atmosféra apod. se skutečné neodvíjí od toho, co si kdo kupuje...

Gallego
23. července • 9:03

Kde vy ta čísla berete... Lotus ve své PR zprávě píše, že z kapacitních důvodů nebude zřejmě schopen vyrábět více než 2000 kusů ročně, a vy hned, že chce vyrábět 3000..

Radek Ondrášík
23. července • 9:46

Současné kapacity a cíle jsou něco úplně jiného.

Gallego
23. července • 12:23

To nepochybně.. proto se ptám,kde jste vzali to číslo, když samotný Lotus se o něm vůbec nezmiňuje..

Radek Ondrášík
23. července • 12:27

Kdyby redaktori zili jen z toho, co vypublikuje vedeni automobilek, vychazelo by tak 5 zprav tydne.

Gallego
23. července • 12:36

Stále jste to číslo věrohodně nepodložil...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
23. července • 12:51

Ani to nemam v umyslu. Proste jsou informace, ktere nemaji oficialni razitko automobilky.

Gallego
23. července • 15:03

Zvláštní je, že mezi tolika webovými zprávami o Evoře, včetně britských médií, která jsou o domácích značkách obvykle informována nejlépe, jste vy, jiný český server a jakýsi Holanďan, který sám sebe nazývá "Sir Smokalot", bůhví, co tím chtěl říct, jediní, kteří se o 3000 kusech zmiňují... dokonce ani Auto Bild, máma všech spekulací v oboru, se o ničem takovém nezmiňuje... tak asi zůstaneme u "only 2000 of the hand crafted cars planned each year"...

Doporučujeme

Články odjinud