Lotus Clark Type 25 Elise SC nyní i pro Evropu

Kdo alespoň trochu sleduje dění na automobilové scéně, ví, že výrobce legendárných sportovních vozidel Lotus si libuje v různých limitovaných edicích, kterými uctívá různé důležité mezníky svého vývoje. Svou verzi pojmenovanou po Jimovi Clarkovi společnost představila již před třemi měsíci, ovšem její příchod byl doprovázen informací, že vyrobených bude pouze 25 kusů s tím, že všechny budou určeny pouze pro domácí trh.

Lotus nyní vypustil do světa informaci, že vyrobeno bude dalších 25 kusů, které budou určeny pro zbývající část Evropy. Automobilka chce tak ulahodit zejména různých sběratelům a fanouškům z jiných koutů Evropy. Verze pro Evropu se v podstatě odlišuje jen volantem na levé straně, jinak si ale „Clarkova edice“ zachovala svou exkluzivitu a jedinečnost.

Tip: Více informací o Lotusu Clark Type 25 Elise SC naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek
Lotus Clark Type 25 Elise SC
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků