Lotus Clark Type 25 Elise SC nyní i pro Evropu

Kdo alespoň trochu sleduje dění na automobilové scéně, ví, že výrobce legendárných sportovních vozidel Lotus si libuje v různých limitovaných edicích, kterými uctívá různé důležité mezníky svého vývoje. Svou verzi pojmenovanou po Jimovi Clarkovi společnost představila již před třemi měsíci, ovšem její příchod byl doprovázen informací, že vyrobených bude pouze 25 kusů s tím, že všechny budou určeny pouze pro domácí trh.

Lotus nyní vypustil do světa informaci, že vyrobeno bude dalších 25 kusů, které budou určeny pro zbývající část Evropy. Automobilka chce tak ulahodit zejména různých sběratelům a fanouškům z jiných koutů Evropy. Verze pro Evropu se v podstatě odlišuje jen volantem na levé straně, jinak si ale „Clarkova edice“ zachovala svou exkluzivitu a jedinečnost.

Tip: Více informací o Lotusu Clark Type 25 Elise SC naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek
Lotus Clark Type 25 Elise SC
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků