Lotus bude vyrábět motocykly, pracuje na modelu C-01

Legendární automobilka Lotus se rozhodla expandovat také na pole jedné stopy.

Za tímto účelem již byla založena nová společnost Lotus Motorcycles, jež pracuje na stroji s pracovním označením C-01. Podrobností k němu zatím mnoho nemáme, ale má jít o motocykl postavený z uhlíkových kompozitů, titanu a oceli vyšlechtěné pro službu v leteckém průmyslu. Šéfem projektu je Daniel Simon, někdejší konstruktér VW Group, podle nějž má po stylistické stránce nový motocykl navazovat na tradici legendárních monopostů Lotus 49 z konce šedesátých let.

Zatím jediný zveřejněný snímek připravovaného motocyklu naznačuje kombinaci černého podkladu a zlatých dekorů, jíž vynikaly monoposty Lotus F1 v éře nadvlády tabákového impéria John Player.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků