Lotec Sirius: až 1 200 zběsilých koní se vrátí

Na počátku tohoto tisíciletí představila německá společnost Kurta Lotterschmida, vítěze šampionátu automobilů třídy C2, supersportovní vůz Lotec Sirius. Poháněn byl dvanáctiválcem Mercedes-Benz s dvojitým přeplňováním, jehož výkon se v několika stupních pohyboval od 850 do 1 200 koní. I přes řadu přehmatů, potíží a prodlev v dodávkách plánuje nyní firma Lotec představení modernizovaného typu Sirius. Podrobnější informace zatím nejsou známy, jisté však je, že se pod kapotou vozu objeví jiná pohonná jednotka, protože dvanáctiválec M-B již není k dispozici. Zachována však zůstane struktura karosérie s uhlíkovými panely přichycenými na trubkovém prostorovém rámu, takže hmotnost vozu zůstane zřejmě stále v okolí 1 400 kg. A to i přes zástavbu řady komfortních prvků včetně klimatizace nebo posilovače řízení. Lotec uváděl, že jeho předchozí model zrychloval z 0 na 100 km/h za 3,8 s a dosahoval rychlosti 390 km/h, ale tyto hodnoty nebylo nikdy možno nezávisle potvrdit.  

Klepněte pro větší obrázek
Lotec Sirius
  • 7. 1. 2009 1:12 Mac.
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků