Londýnský autosalon 2010 byl definitivně zrušen

9 komentářů

Tom
20. března • 7:38

Když se přestanou prodávát moje auta, tak dám víc na reklamu, budu se prezentovat na co nejvíce autosalonech na co nejvetších stáncích, aby co nejvíc lidí vidělo moje produkty. Když se stáhnu do ústraní, tak na moje auta lidi zapomenou.
takový příklad: dvě automobilky v krizi se prezentují na autosalonu. Jedna šetří, má malinký stánek, žadné nové modely, škaredé hostesky, protivný personál. Druhá má obrovský stánek, spoustu aut a modelů, nádherné hostesky, šampaňské a chlebíčky zdarma, samé akce, atd...
Které automobilce dá potom člověk přednost?

Bob
20. března • 9:27

Třeba té lacinější, co za ten autosalon neplatila. Na žádný autosalon třeba do Londýna totiž nepojedu ... A jestli se někde dočtu, která automobilka má hezčí nebo ošklivější hostesky - tak pokud mi jí k tomu autu nepřibalí, tak to pro mě není kritérium pro výběr auta

x12345678
20. března • 11:55

No vidíš, možná ti místo slevy přibalí k Aygo nějakou fuchtli. Ale pak se jí budeš těžko zbavovat.....:-D

puk123
20. března • 8:33

Jenže peníze na reklamu nemusí znamenat jen účast na autosalonu. Možná to není zpráva o soumraku automobilek, ale o soumraku tradičních autosalonů. Záleží taky na tom, kolik chtějí pořadatelé za stánek, kolik tam přijde lidí a novinářů, a jaký bude díky tomu nárůst zákazníků. Zisk je vždy jen rozdílem příjmů a výdajů.

Radek Ondrášík
20. března • 8:33

Určitě ne té, která je na autosalonu. Upřímně kolik znáte lidí, kteří chodí na autosalony? Já minimum a to ještě jenom fanoušky automobilismu. ostatní získávají informace jinde.

Tom
20. března • 9:03

Pokud si vybírám auto a nejsem rozhodnutý které chcu, tak zajdu na autosalon, a do těch aut si sednu, všechno si osahám, vyzkouším, prohlídnu. Kdybych měl lítat po jednotlivých prodejcích, tak na tom strávím týden.

Radek Ondrášík
20. března • 12:55

Hm, no v rámci toho, že jakš takš autosalon s nabídkou je v ČR jednou za 2 roky, pochybuji, že budete čekat. A jezdit do zahraničí asi taky nebude dělat pro výběr auta mnoho lidí.

Petr
20. března • 8:24

Vubec tomu nerozumis, setrit se musi za kazdou cenu. Vystava se musi zrusit, paac by pak nebylo na odmeny :-D:-D:-D

x12345678
20. března • 11:53

Autosalony, stejně jako výstavy jiných skupin produktů, už dávno ztratily původní význam. Výrobci je v dnešní době elektronických komunikací neúpotřebují a spíše hledali záminku, jak je začít ignorovat po vzoru právě jiných komodit. Význam jakýchkoli megavýstavních akcí už léta celosvětově upadá a v jiných oborech ještě rychleji než v autoprůmyslu.

Doporučujeme

Články odjinud