Londýnský autosalon 2010 byl definitivně zrušen

Zdá se, že největší britský autosalon, který se každý druhý rok konal v metropoli Velké Britanie, má své nejlepší období již definitivně za sebou. Organizátoři totiž na poslední tiskové konferenci rozhodli, že příští rok se Londýnský autosalon zkrátka neuskuteční a na vrub to nemůžeme tentokrát připsat pouze finanční krizi. Autosalon se zhruba stoletou historii se od předchozího desetiletí potýká se stále většími problémy a nejenže již v minulosti odmítli svou účast někteří důležití výrobci, ale zájem o tuto akci postupně přestala projevovat i veřejnost. A to se přitom britský autosalon může pochlubit, že v časech jeho největší slávy se na světové novinky přišlo podívat až 900 tisíc návštěvníků, čímž se nemůže pochlubit ani Ženeva.

Postupně se ale počet návštěvníků začal rapidně snižovat a v roce 2006 nedosahoval už ani polovinu z výše zmíněného rekordu. Dalším důvodem je taktéž ještě větší nezájem ze strany automobilek, což se koneckonců projevilo i v Detroitu a Sydney, přičemž u protinožců ten samý problém vyústil též až do zrušení celé výstavy. Očekává se přitom, že pár výrobců bude chybět i na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, trend utahování opasků tedy bohužel nabírá na obrátkách.
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků