Londýn zřejmě zakáže vytáčení motorů a hlasitou hudbu v autě

Londýnským městským částem Kensington a Chelsea vadí, jak se majitelé supersportů předvádějí. Prý to „zhoršuje životní prostředí místních obyvatel“, takže hledají s radnicí cesty, jak majitele drahých aut omezit a úplně nejlépe zakázat.

Život řidiče | Názory

Chtěli se prodanit k ekologii, skončili s nejvyššími emisemi v EU

Mezi navrhované zákazy patří právě vytáčení motoru na místě, ale také prosté ponechání motoru v chodu, zatímco auto stojí. Zakázána má být i hlasitá hudba nebo třeba rychlé rozjezdy z místa, uvádí London Evening Standard. Zakáže pak radnice i hloučky pochybných individuí, které na sebe na ulici pořvávají?

Předvádění supersportů přitom patří ke koloritu vybraných londýnských čtvrtí. Ale jak řekl pro London Evening Standard radní za ekologii (kdo jiný také, že?) Tim Ahern: „Místním to vadí a chceme, aby majitelé luxusních aut svého asociálního chování nechali.“ Proč někdo vytáčí ve městě motor do omezovače a pouští si hlasitou hudbu v autě, se kterým by se určitě i hezky projel na okruhu (kterých je v Británii dostatek), to je samozřejmě otázka.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků