Za zmienku stojí, že interiér navrhuje slovenský dizajnér. Samozrejme, všetci poznajú iba p. Kabaňa. Ale aj tento má za sebou zaujímavé úspechy.
Mně se zdálo, že v Londýně taky zvítězil v soutěži Nissan NV200, jako v NY. Ten tradiční výrobce už pár let patří Číňanům.
No je to hnus. Jasně, že tady nejde o krásu, ale mělo by to být alespoň koukatelné.
Když se současný model v roce 2007 zaváděl, tak si zodpovědní pochvalovali jak je to ekologické auto - jezdí přece na naftu. No a máme o pár let více a najednou je z toho škaredě čmoudící auto, které jezdí na ten blivajz - naftu. Dnes se za ekologické považují hybridy a elektro auta. Jsem zvědavý za jak dlouho se ukáže, že výroba a likvidace baterií je krajně neekologická a bude se požadovat jejich zákaz
a příští generace bude jezdit na dřevoplyn, páč historie se zásadně opakuje
A kde vememe to drevo, kdyz se kaci o106 a developi developi a developi?
Co je to zase za titulek? Taxi má být praktické a krása je podružná věc.
Prakticky nejsou prave vubec. Tak maximalne pokud jedete ve vetsim osazenstvu nez tri lidi, ale jinak zlate normalni taxiky z ostatnich zemi. V londynskem taxiku si pripadam vzdycky jako balik co ho nekam veze DHL.
Hnus a grc. To nema s tradicnym dizajnom londynskych taxikov nic spolocne.B-]
Vazne?https://pbs.twimg.com/media/CUhopJtWwAAduiC.jpg... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.