Lístky na Nürburgring Nordschleife pro příští rok podraží

Projížďka „Zeleným peklem“ bude v příštím roce o něco dražší než dosud, přesto Nürburgring jistě zůstane i nadále vyhledávanou mekkou milovníků rychlé jízdy.

Jedno kolo Severní smyčkou vás přijde na 24 eur, což je o 2 eura více než dosud. Poukaz na čtyři kola stojí 89 eur, ale zahrnuje také občerstvení v restauraci Eifeldorf Grüne Hollë a jednu vstupenku do místního muzea. V nabídce jsou také balíčky na 15 a 25 okruhů v cenách 311 a 471 eur. Pokud toužíte po něčem „opravdu speciálním“, pak máte k dispozici celosezónní permanentku v ceně 1 350 eur. Ta svého majitele opravňuje ke vjezdu na trať prakticky kdykoli, ovšem mimo dní, kdy mívají celý okruh pronajaty automobilky nebo jiné subjekty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Na Nordschleife můžete okusit třeba pocity testovacích pilotů BMW. Od příštího roku si za to ale připlatíte...

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků