Lincoln se po letech rozhodl svou limuzínu Continental znovu vybavit takzvanými „sebevražednými dveřmi“. Ačkoliv tedy mluvíme pouze o vychytávce určené pro speciální výroční edici modelu.
Dnes už byste zřejmě automobily s takzvanými „sebevražednými dveřmi“ spočítali na prstech jedné ruky a to povětšinou v segmentu luxusních limuzín. Na paměti hned vyvstane Rolls-Royce, který proti sobě otevírající se dveře používá dodnes. Závěsy dveří vzadu však nyní překvapivě nabídne i americký Lincoln Continental.
Pohodlnějším nástupem a výstupem pro cestující, a možná stejně důležitěji, pořádným „wow“ efektem, se rozhodla automobilka vybavit výroční edici Continental 80th Anniversary, pochopitelně odkazující na osmdesáté narozeniny modelu Continental příští rok. Exemplářů s těmito dveřmi a prodlouženým rozvorem o 15 cm bude vyrobeno jen 80 kusů.
Namísto „suicide doors“ však značka znovuzavedení elegantního způsobu otevírání dveří nazývá jako „coach doors“, tedy ve volném překladu „kočárové dveře“. V méně perfektní a technicky nevychytané minulosti si takto konstruované dveře vysloužily přezdívku „sebevražedné“, jelikož se mnohdy otevíraly za jízdy působením okolního vzduchu. Také občas způsobily pasažérům nepěkná zranění v případě nehody, kdy do zrovna otevírajících dveří nabouralo kolemjedoucí auto.
Dveře ve výročním Continentalu mají mimochodem systém elektrického otevírání a zavírání, takže se pasažér nemusí obtěžovat s klikou. Podobný systém používá ostatně také Rolls-Royce. Uvnitř se kromě standardního luxusu pochlubí majitelé speciální plaketou zdůrazňující unikátnost jejich limuzíny.
Vzadu nechybí výklopné stolky, držáky tabletu a odkládací prostory s funkcí bezdrátového dobíjení mobilních zařízení. Řidič a spolujezdec poté usednou do pohodlných křesel s vyhříváním, odvětráváním, masážní funkcí a nastavením ve 30 úrovních. Continental je mimo to vybaven i systémem aktivního potlačování hluku a prémiovým audiosystémem Revel Ultima s 19 reproduktory.
Pod kapotou speciální verze je dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec, který zajistí dostatečných 298 kW (406 koní) a 542 Nm točivého momentu. První vozy se objeví u dealerů v létě 2019. Cena výroční edice zatím není známá. Stejně jako na standardní Continental si však mohou zájemci z Evropy nechat zajít chuť.