teda to je ošklivé auto! fuj, ty amíci ted mají divný vkus pokud se tam tohle prodává a jim se to líbí. Mám obavu že v evropě by si to neškrtlo.
Lide jsou hloupi, neznaji fyzikalni zakony a jejich nelinearni prubeh, zavislosti setrvacnosti na hmotnosti, kineticke energie na hmotnosti a rychlosti, sily na rychlosti. Chteji jednoduchy navod na bezpecnost - NENI Veskutecnosti na velikosti ani na hmotnosti nezalezi, primarne na tuhosti zalezi. 5 hvezdicek u maleho auta JE totez jako 5 u velkeho, to znamena ze pokud narazite pri 64km/h pri kterych je test provaden, tak vylezete stejne potluceni jak z velkeho, tak maleho auta, situace se meni nelinearne s rychlosti, ve vyssi rychlosti - treba dvojnasobne - 128km/h jsou bezpecnejsi vozy s vetsi deformacni zonou a tuzsim ramem, PARADOXNE v nizsich rychlostech - treba 32 km/h jsou bezpecnejsi MALA auta protoze kvuli vetsi poddajnosti deformacni zony a nizsi tuhosti narazniku rozlozi energii / pusobeni pretizeni na delsi dobu a mensi intenzitu - v tuzsim aute tedy zajitete silnejsi drcnuti. Deformacni zona kinetickou energii nepohlcuje - ty by byla prid po narazu rozzhavena do ruda, pouze tuto energii rozklada v case, napr misto 10g po 0,1 s zazivate pri narazu 2g po 0,5 s ale vystaveni ji jste. Pokud jede 2 tunovy terenni vuz rychlosti 70 km/h, a vrazi do nej 1 tunova fabie rychlosti 140 km/h, bude objem energie fabie stejny jako kdyby jel 4 tunovy vuz rychlosti 70km/h, a ona zdanliva bezpecnost terenaku je ta tam. Kdyz pojedete v tezkem nekvalitnim voze - levnem - mekkem - z nekvalitnich materialu, tak to pouze znamena ze v pripade narazu bude v prvnim zlomku vteriny zmuchlan na srot a vy v nem usmrceni, ale onen zmuchlany dvoutunovy kovosrot se povali kvuli velke setrvacnosti jeste minutu po srazce dal. Kdyz pojedete v malem, lehkem, ale drahem - kvalitni - tuhem auticku, v momente narazu se jeho mala kapacita kineticke energie vybije, tedy se zastavi a pak bude pretlacen protivnikem, auticko bude odrazeno, treba i poleti vzduchem, ale zuztane neposkozene, tak jako pri testu SMARTu vs. Mercedes tridy S tedy nejakych 680 vs 2250 kg Smart je maly, lehky, ale kvalitni a drahy - je vyraben koncernem Daimler-Benz Zatimco pri testu Audi Q7 vs Fiat 500 byl fiat na srot, prestoze Q7 bylo lehci nez onen Mercedes tridy S a Fiat 500 byl vyrazne tezsi nez Smart - 890 kg? kdyztak udaje o hmotnosti opravte pokud se mylim. Takze slo o vyrovnanejsi souboj, presto Fiat neobstal - proc? Protoze problem neni v rozmerech ci hmotnosti, ale kvalite, tedy neni problem MALY vs velky, ale AUDI vs FIAT - tedy kvalitni konstrukce a materialy vs nekvalita. Kdyby nekdo udelal narazovy test starsiho, velkeho, tezkeho, terenniho vozu KIA s vyrazne mensim vozem nejake premiove znacky, pak by lide koukali jak jsou mala a lehka auta bezpecna, problem je ze pak uz by se vubec neorientovali.
Jenže právě Fiat 500 má vynikající výsledky NCAP...o nekvalitě zde nemůže být ani reč
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.