Líbil by se vám závodní Opel Astra TCR? Může být váš za 2,5 milionu

V zásadě jde o produkční auto upravené pro okruhy dle nutných bezpečnostních pravidel FIA. Pod kapotou má přeplňovaný čtyřválec 2,0 l s výkonem 243 kW.
Seznam kapitol
  1. Opel Astra TCR
  2. Fotogalerie: Opel Astra TCR

Chtěli byste zkusit okruhové závodění s cestovním vozem, ale bojíte se našlapané konkurence a především extrémních nákladů? Tak zkuste některý z národních šampionátů TCR, což jsou vlastně takové „juniorské“ WTCC speciály. Specifikace je podobná, auta jsou ale levnější a závodění také.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Astra TCR má výrazný bodykit, přeplňovaný dvoulitr o výkonu 330 koní, sekvenční převodovku a vyrámovaný jednomístný interiér. Hmotnost vozu je 1200 kg

S jedním takovým teď přichází Opel. Je to nová Astra a jmenuje se celkem srozumitelně Opel Astra TCR. V zásadě jde o produkční auto upravené pro okruhy dle nutných bezpečnostních pravidel FIA. Výhodou je cena, tohle auto vás bude stát rozumných 95 000 eur bez daně, tedy asi 2 560 000 korun.

Hatchbacky | Opel | První svezení

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

A to je mnohem méně, než na kolik vyjde koupě a provozování aktuálního speciálu WTCC. Pod kapotou závodní Astry je přeplňovaný čtyřválec 2,0 l s výkonem 243 kW (330 k) a točivým momentem 420 Nm. Poháněna jsou přední kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku s řazením pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Astra stojí v přepočtu asi 2 560 000 Kč bez daně. To je na prakticky připravené závodní auto skutečně atraktivní cena. I šampionáty TCR mají být finančně únosné

Opel Astra TCR má povinnou stolitrovou nádrž, dostal nastavitelný podvozek a nemá ABS nebo podobné asistenční systémy. O zpomalení se starají klasické kotoučové brzdy, vpředu mají disky průměr 378 mm a svírají je šestipístkové třmeny, vzadu pak mají brzdy průměr 265 mm a zabírají na nich dvoupístkové třmeny. Hmotnost závodní Astry je 1200 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Opel Astra TCR
  2. Fotogalerie: Opel Astra TCR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Corsa 1.229
Rok výroby: 2008
Stav: 86 854 km
Cena: 74 000 Kč
Opel Astra 1.686
Rok výroby: 2012
Stav: 129 912 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Zafira 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 98 717 km
Cena: 229 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků