Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Fiat představil zajímavý pick-up Toro, který je ale prozatím určený jen pro jihoamerický trh. U nás s ním asi moc počítat nemůžeme, ale raději si počkejme na oficiální vyjádření, jestli se bude vozit do Evropy.

Fiat Toro má pětimístnou kabinu, která prý nabízí komfort luxusního sedanu, ale my zas nevíme, jaké mají v Jižní Americe požadavky a co si představují pod pojmem „luxusní sedan“. Toro má užitečnou hmotnost 1000 kg a je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol.

Tajné | Kabriolety | Fiat | Mazda

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l o výkonu 103 kW spojený s šestistupňovým automatem a pohonem předních kol, nebo turbodiesel 2,0 l o výkonu 125 kW s šestistupňovým manuálem, který může mít pohon předních nebo všech kol. K dieselu lze dokoupit i devítistupňový automat výhradně s pohonem všech kol.

Vedle poměrně obyčejných verzí s tím nejzákladnějším budou v nabídce i stylové a plně vybavené modely s navigací, parkovací kamerou, koženým čalouněním, duální klimatizací a nechybí ani asistent pro sjíždění svahů a podobně.

Klepněte pro větší obrázek

Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 65 000 Kč
Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 198 132 km
Cena: 64 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků