Líbí se vám Škoda Octavia RS230? Připravte si příplatek 75 000 Kč

Mladoboleslavská automobilka zařadila do svého ceníku novou Škodu Octavia RS230, která se světu představila na březnovém autosalonu v Ženevě. Pořídit si můžete v této verzi liftback i kombi, přičemž minimální cena, kterou na to budete potřebovat, činí 726 900 Kč.

Škoda | Autosalony | Design | Škoda Octavia | Škoda Fabia | Ženeva 2015

Fotogalerie: Škoda Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230 na oficiálních fotkách

Příplatek oproti standardnímu RS je 75 000 Kč pro variantu osazenou manuální převodovkou, kdo chce automat, pro něj platí příplatek 73 000 Kč. Přeloženo to znamená, že liftback s automatem vás vyjde na 771 900 Kč, kombi s manuálem pak na 761 900 Kč a nejdražší ze všech je kombi RS230 s automatem za 806 900 Kč. Jen pro srovnání, třeba takový nový Ford Focus ST Kombi s výkonem 250 koní stojí na českém trhu 718 990 Kč.

Testy | Kombi | Škoda | Nová Octavia | Škoda Octavia

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Škoda Octavia RS230 má v základní výbavě na rozdíl od klasického RS černá litá kola o velikosti 19" (běžné RS má sedmnáctky),  kožené čalounění, elektricky nastavitelná sedadla vpředu, parkovací senzory vpředu i vzadu, samozřejmě vyšší výkon (162 kW/230 k) a samosvorný diferenciál na přední nápravě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků