Lexus zřejmě nahradí hatchback CT200h hybridním crossoverem

Hybridní hatchback Lexus CT200h není žádný velký obchodní úspěch. Vlastně je to docela propadák. Ať už za tím stojí design, jízdní vlastnosti, malá dynamika nebo nemožnost vybrat si z větší nabídky motorů, hybridní hatchback CT200h neumí přitáhnout zákazníky.

Automobilka nyní zvažuje, že CT200h nahradí v nabídce hybridním crossoverem. Kompaktní SUV táhnou a to nejen v USA, ale i všude jinde. V Evropě jsou nyní SUV nejprodávanější segment a i když je tradiční hatchback stále oblíbený, prodávají se spíše levnější masové produkty.

Elektromobily | Technika | Dieselgate | Palivo | Fiat | Hybridy

Nové měření spotřeby uškodí hybridům, myslí si bývalý manažer Fiatu

Lexus CT200h nedokázal konkurovat například Audi A3 nebo BMW řady 1, někteří zákazníci zřejmě neviděli smysl připlácet si dalších několik desítek nebo spíše stovek tisíc za techniku, kterou jste dostali v hybridní Toyotě Auris...

Lexus prodal na evropském trhu v roce 2015 jen necelých deset tisíc kusů hybridního modelu CT200h. Naproti tomu si třeba BMW řady 1 našlo 130 000 zákazníků, Audi A3 dokonce skoro 200 000 kupujících.

Plánovaný kompaktní crossover dostane novou modulární platformu TNGA, kterou má i nová generace hybridu Toyota Prius. To pomůže ušetřit náklady za vývoj.

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 199 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků