Lexus ukáže ve Frankfurtu novou generaci RX a GS 200t

11 komentářů

Rampa
27. srpna • 11:11

Tak sláva, alespoň, že už zmákli benzínová přímovstřiková turba a dotáhli se po deseti letech na evropské výrobce a mohou nabídnout nějaké slušné motory, když jim v Evropě hybridy nikdo nežere. Ještě zamakat na designu těch sněhových radlic a bude to dobré. :-)

Peter
27. srpna • 20:19

To, že ty si takového hybrida nemůžeš dovolit prodejní výsledky neovlivní. Ať žíje 1,9Tdi !:-D:-D

Vana666
28. srpna • 6:47

Koukám na obrázky a máš pravdu, je to fakt dobrej hybrid. Fuj ...

jpn
27. srpna • 12:52

Dotáhli se na evropské výrobce-tak to jsem se od srdce zasmál.Japonci už jsou pár desetiletí před evropou ty hlupáčku jak kvalitou tak výkonem tak spolehlivostí a to nejen ve světě aut.Oturbenej čtyřválec udělaly jen kvůli ecobuzerantům z bruselu.Dříve vyráběné V6 a V8 od lexusu patřily mezi nejtišší,nejkultivovaňější a nejefektivnější motory na které neměli ani mercedes,bmw,audi.

Rampa
28. srpna • 19:23

No jestli se vyznáš v autech jako v gramatice, tak potěš koště (Japonci udělaY).
Japonci výkonné stroje v poslední době prakticky nedělají, nebo snad dokážeš postavit něco od Japonců proti chloubám evropského autoprůmyslu jako jsou LaF, 918 nebo P1?
A že jim to v oblasti výkonných motorů nejde ukazuje nejlépe motoristický sport. Absolutně žádné top výsledky, naopak totální ostudy a propadáky jako třeba motory Honda v F1.
Oturbený čtyřválec udělali proto, že bez něj by byla jejich auta nekonkurenceschopná. Nissan to vyřešil převzetím benzínových i naftových motorů od Renaultu, Toyota si musí kupovat diesely od BMW a horečně maká na přímovstřikových turbených motorech, z nichž 2.0 je první a další s nižšími objemy budou následovat a stejným směrem se vydala Honda, 2.0 nasazená v CTR, menší kubatury budou časem. Prostě zaspali dobu a nyní usilovně dohání to co evropské i americké automobilky mají řadu let.

Perkins
30. srpna • 9:41

Vaše argumenty jsou samozřejmě zcestné pane učiteli. JPN produkce je vesměs masovou záležitostí. Výše uvedené modely jsou od automobilek, které se soustředí především na supersporty. Až na koncernovou mulu Porsche, které si díky mamince vypůjčilo mastodonta Touareg, dlouhé měsíce ho ladila na NS, nalepila vlastní znáček a nacpala tam chrochtáka od Audi. Jinak by jednoduše nepřežilo. I díky tomu mohli udělat vozidlo, jakým je 918. Mc a Fe jsou jiná liga.
Honda je po letech v F1 a točí první sezónu. Technologie je v těchto vozech natolik složitá, že to bude vyžadovat nějaký čas, než to poladí. Takový Mercedes nastupoval ještě do atmosférické doby bez různých motorgenerátorů a trvalo mu to 2...3 roky, než se dostal na špici. Standardní motory Honda byly jsou a budou špička v celosvětové produkci. Nové CTR a VT motor je toho důkazem. Nastupující generace motorů TURBO VTEC bude bezpochyby patřit mezi nejlepší agregáty.
Toyota je světový lídr v automobilových technologiích. Jako důkaz budiž uvedena hybridní technologie, která, na rozdíl od německých soudruhů funguje, či vodíkový systém a patenty na něj, které nechala před časem zveřejnit, aby soudruzi mohli kopčit. Partnerství Toyota BMW je prospěšné pro obě strany, přičemž výraznější profit bude mít BMW. Toyota to udělala jen kvůli chrochťáckým motorům, které, mimochodem žádná sláva taky nejsou.(osobní zkušenost). Aby vydržela na EU trhu, který je pro ni minoritní, než dehťáky, díky EURO 8....9.....10... vymizí.
Mimochodem LFA je špičkový výrobek, jehož motor vyvíjela YAMAHA a Nissan bere smradláky od Renaultu opět jen díky EU trhu a alianci, jinak umí stavět své motory např. do GT-R, se kterým by se dala porovnat (v EU) snad jen ruční práce od AMG, či Koenigseggu . Nic proti Renaultu, jehož motory jsou výborné.
JPN scéna nezaspala dobu. Jen řeší důležité trhy a Evropa pro ně zase tak důležitý trh není. Tím pádem přišla na řadu jako poslední. Pane učitelY.

Rampa
28. srpna • 19:23

No jestli se vyznáš v autech jako v gramatice, tak potěš koště (Japonci udělaY).
Japonci výkonné stroje v poslední době prakticky nedělají, nebo snad dokážeš postavit něco od Japonců proti chloubám evropského autoprůmyslu jako jsou LaF, 918 nebo P1?
A že jim to v oblasti výkonných motorů nejde ukazuje nejlépe motoristický sport. Absolutně žádné top výsledky, naopak totální ostudy a propadáky jako třeba motory Honda v F1.
Oturbený čtyřválec udělali proto, že bez něj by byla jejich auta nekonkurenceschopná. Nissan to vyřešil převzetím benzínových i naftových motorů od Renaultu, Toyota si musí kupovat diesely od BMW a horečně maká na přímovstřikových turbených motorech, z nichž 2.0 je první a další s nižšími objemy budou následovat a stejným směrem se vydala Honda, 2.0 nasazená v CTR, menší kubatury budou časem. Prostě zaspali dobu a nyní usilovně dohání to co evropské i americké automobilky mají řadu let.

Perkins
27. srpna • 13:41

Přesně tak. Slyšeli jste slovo boží.

Antiautomat
26. srpna • 13:47

hm no neviem, ale ta predna cast by sa tvarom skor hodila v zmensenom ako nastavec na hadicu od vysavaca. Hnus na osemnastu.

Perkins
26. srpna • 14:29

Tak určitě.

Perkins
26. srpna • 10:18

Skvělá náhrada za Hondu ! Uz se na Lexe tesim!

Doporučujeme

Články odjinud