Lexus si v Evropě věří

„Lexus by se mohl dostat v Evropě do zisku během dvou tří let. A to i přesto že se budou vozy této značky vyrábět stále v Japonsku,“ řekl na pařížském autosalonu Didier Leroy, šéf Toyota Motor Europe.

Toyota věří, že její v Evropě ztrátová značka Lexus začne brzy vydělávat. A to i přesto, že se situace na automobilovém trhu na starém kontinentu stále horší a japonské automobilce neprospívá silný jen.

Leroy ztrátu Lexuse, jehož úspěch v Evropě stojí a padá s hybridními vozy, nespecifikoval. Svá slova pronesl při premiéře nového hybridního konceptu LF-CC v Paříži.

Zajímavosti | Sportovní auta | Palivo | Kupé | Premiéry | Hybridy | Design | Lexus

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Mluvčí značky nedávno v rozhovoru pro Automotive News Europe potvrdil, nakolik hospodářský výsledek značky ovlivňují právě hybridní modely. V západní Evropě tvoří 85 procent prodejů a v Rusku 60 procent.

Leroy připustil, že objem prodejů v Evropě není tak velký, aby se zde vyplatilo vozy Lexus vyrábět. Nevyloučil to ale do budoucnosti. Předpokládá, že letos prodeje značky v Evropě včetně Ruska stoupnou na 46 000 vozů (loni 44 000). 
 

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků