Až nyní můžete ukázat fotografie RC F s karbonovým paketem? Tento článek jen opakuje to, co již obsahovala tisková zpráva, která byla zveřejněna při oficiálním představení RC F veřejnosti na NAIAS, tedy 14. 1. 2013 odpoledne (CET). Tomu rozumím, stále musí být co psát a zveřejňovat. Ale co vám, proboha, zabránilo zveřejnit dříve také fotografie RC F s karbonovými doplňky? Vždyť ty fotografie byly zveřejněny zároveň s již zmíněnou tiskovou zprávou. Jestliže jste s jejich zveřejněním čekali z nějakých vlastních redakčních důvodů, asi by nemělo být jejich publikování uvedeno tak zavádějícím způsobem.
Když jste takový vševědoucí a sledujete naprosto každou tiskovou zprávu, tak dávejte třeba redakci echo, nebo si založte vlastní zpravodajský autowebik, který bude plný novinek, kde budete mít vysokou návštěvnost a z reklamy se z Vás stane milionář.Jinak Lexus RC F je pro mě takový dokonalejší LFA po stránce designu. Ještě mu dát podobné jízdní parametry a bude to krása. A hlavně to chrlit na výrobním pásu ve velkém a prodávat a prodávat. Protože LFA si koupili hlavně lidé, kteří mají auto jako investici a potkat ho někde na silnici je nemožné.
Ondřeji, přečtěte si můj příspěvek ještě jednou, prosím. Buď jste byl při jeho četbě nepozorný nebo jsem se nevyjádřil dost pochopitelně, i to je možné. Takže ještě jednou. Nejde o sledování každé tiskové zprávy, jak jste uvedl. Při odhalení RC F byla zveřejněna tisková zpráva i s balíkem fotografií. Obsahovala i fotografie RC F s karbonovým paketem. Každé médium, které informovalo o odhalení RC F, využilo této zprávy a připojených snímků. Karbonový RC F je tedy znám z této sady fotografií přibližně od 14.45 - 15.00 hod. dne 14. 1. 2013. I ta média, která zprávu nepřevzala přímo, ale jednoduše opisovala a přebírala oficiální snímky, tak měla jen několik minut nebo hodin zpoždění. Není proto na místě tvrdit, že snímky RC F s karbonovými doplňky je možno ukázat veřejnosti až nyní. Prostě proto, že to není pravda. Pokud jde o prodeje RC F, nejspíše je Lexus chrlit nebude, počítá se s prodejem cca 200 vozů měsíčně, jen není jasné, zda jde o předpoklad prodeje v USA nebo v celém světě. RC F je srovnatelný s IS F, kterého se celkově vyrobilo kolem 11 - 12 000 kusů. (Přesné číslo není možno sdělit, protože Toyota zatím nezveřejnila údaje z roku 2013.) Faktem ale je, že třeba v roce 2012 bylo vyrobeno 875 kusů IS F, z čehož 170 zůstalo v Japonsku a dalších 486 bylo prodáno v USA. Zdá se tedy, že v případě RC F jde o odhad globálního prodeje. LFA je úplně jiný případ. V první řadě to byl halo car. Tuto úlohu splnil. O tom, kdo si toto auto pořídil, nemá smysl diskutovat. Celá produkce byla vyprodána ještě před zahájením výroby. Lexus registroval zájemce, ale mohl si dovolit mezi nimi vybírat. Důležité bylo např. i to, aby majitelům auta nestála v garáži a byla aktivně využívána, aby se tak mohla objevovat před těmi správnými kluby a restauracemi. Zpočátku byly LFA nabídnuty ve velmi tvrdém režimu leasingu, který mmj. obsahoval minimálně v USA také limit pro najeté míle. Později byly však i běžně prodávány. (V současnosti je na trhu ještě několik zcela nových LFA, které nakoupili dealeři, ať již pro vlastní potřebu, případně nebyly z nějakého důvodu odebrány.) V každém případě se tato prodejní politika Lexusu vyplatila. LFA je dodnes objektem zájmu médií. Marketing zcela určitě zafungoval skvěle, vždyť jste vzpomněl vedle nového RC F také LFA, ačkoliv jde o zcela odlišná auta technicky i svým zaměřením.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.