Lexus překonán. Nový rekord na Nordschleife stanovil Dodge Viper

Lexus se ze svého titulu nejrychlejšího produkčního automobilu na Nordschleife moc dlouho neradoval. Čas 7:14.64 zajel 31. srpna. Chvíli jsme museli počkat na to, až bude tahle informace potvrzena z oficiálních zdrojů, jenže když to Lexusu konečně udělal, přichází pro tuto automobilku studená sprcha v podobě neoficiální zprávy o tom, že byl její rekord dne 13. září překonán. Nový zápis údajně stanovil Dodge Viper SRT10 ACR.

O rekordu informoval prezident amerického Viper Clubu Marv Spatz. Nový nejlepší čas okruhu zní  7 minut, 12 vteřin a „nějaké drobné“. Brzy by měla být tato událost potvrzena také oficiálním videozáznamem. Kromě „běžného“ Dodge Viper SRT10 ACR se na okruhu představila také verze ACR-X, která nabízí výkon vyšší o 41 koní a která má sníženou hmotnost. Tento vůz zvládl proletět Nordschleife v čase 7:03.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků