Lexus překonán. Nový rekord na Nordschleife stanovil Dodge Viper

Lexus se ze svého titulu nejrychlejšího produkčního automobilu na Nordschleife moc dlouho neradoval. Čas 7:14.64 zajel 31. srpna. Chvíli jsme museli počkat na to, až bude tahle informace potvrzena z oficiálních zdrojů, jenže když to Lexusu konečně udělal, přichází pro tuto automobilku studená sprcha v podobě neoficiální zprávy o tom, že byl její rekord dne 13. září překonán. Nový zápis údajně stanovil Dodge Viper SRT10 ACR.

O rekordu informoval prezident amerického Viper Clubu Marv Spatz. Nový nejlepší čas okruhu zní  7 minut, 12 vteřin a „nějaké drobné“. Brzy by měla být tato událost potvrzena také oficiálním videozáznamem. Kromě „běžného“ Dodge Viper SRT10 ACR se na okruhu představila také verze ACR-X, která nabízí výkon vyšší o 41 koní a která má sníženou hmotnost. Tento vůz zvládl proletět Nordschleife v čase 7:03.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 199 000 Kč
Dodge Caliber 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 215 608 km
Cena: 95 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků