Lexus překonán. Nový rekord na Nordschleife stanovil Dodge Viper

Lexus se ze svého titulu nejrychlejšího produkčního automobilu na Nordschleife moc dlouho neradoval. Čas 7:14.64 zajel 31. srpna. Chvíli jsme museli počkat na to, až bude tahle informace potvrzena z oficiálních zdrojů, jenže když to Lexusu konečně udělal, přichází pro tuto automobilku studená sprcha v podobě neoficiální zprávy o tom, že byl její rekord dne 13. září překonán. Nový zápis údajně stanovil Dodge Viper SRT10 ACR.

O rekordu informoval prezident amerického Viper Clubu Marv Spatz. Nový nejlepší čas okruhu zní  7 minut, 12 vteřin a „nějaké drobné“. Brzy by měla být tato událost potvrzena také oficiálním videozáznamem. Kromě „běžného“ Dodge Viper SRT10 ACR se na okruhu představila také verze ACR-X, která nabízí výkon vyšší o 41 koní a která má sníženou hmotnost. Tento vůz zvládl proletět Nordschleife v čase 7:03.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Dodge Nitro 2.777
Rok výroby: 2007
Stav: 144 929 km
Cena: 195 000 Kč
Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků