Lexus představil hybridní model svého vlajkového sedanu LS 500h

Lexus v rámci ženevského autosalonu odhalil hybridní model svého vlajkového sedanu Lexus LS 500h. Pohání jej šestiválec a dva elektromotory.

Nový model s označením LS byl prvně k vidění na mezinárodním autosalonu NAIAS 2017 v Detroitu. Do Ženevy automobilka přivezla plně hybridní verzi. 

Model LS 500h používá nový vícestupňový hybridní pohon Lexus. Vynikat má hlavně agilnější reakcí i atraktivním lineárním zrychlením, a to zejména při rozjezdu z místa. Novinku pohání benzínový šestiválec s objemem 3,5 litru a dva elektromotory, dohromady poskytující systémový výkon 264 kW. Z nuly na sto vůz zrychlí za 5,4 vteřin. 

Autosalony | Ženeva 2017

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Verze LS 500 se v Evropě bude nabízet výhradně se stálým pohonem všech kol. Hybridní verze se představila v provedení s pohonem zadní nápravy i všech kol. 

Samozřejmostí jsou vyspělé technologie. Součástí paketu Lexus Safety System+ pro LS 500h je i nový bezpečnostní systém, zahrnující jako první na světě intuitivní funkci detekce chodců s aktivním řízením. 

Video | Luxusní auta | Premiéry | Lexus

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

V interiéru se projevuje japonská filozofie pohostinnosti Omotenashi, která je společným znakem všech generací modelu LS. Designéři se při navrhování drželi hesla „progresivní pohodlí“. Zaměřili se tak hlavně na pohodlí řidiče i zbytku posádky a jejich bezpečnost. 

Uvnitř zaujmou také ručně skládané výplně dveří, které jsou inspirované japonským uměním Origami. Hudební nadšence zase potěší prostorové ozvučení Mark Levinson 3D Surround Audio. 

Prohlédněte si novinku ze všech úhlů v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků