Lexus LX 570: nová tvář

Kromě zajímavého konceptu přivezla automobilka Lexus do Detroitu také SUV LX 570, které známe z Evropy coby Toyotu Land Cruiser V8 (ta mimochodem také prošla faceliftem). Faceliftové novinky jsou patrné na první pohled. Hlavní změnou je totiž přepracovaná přední část vycházející z toho, co známe z nové generace sedanu GS.

Další novinky týkající se karoserie již tak zásadní nejsou. Přepracovaná zpětná zrcátka mají integrované blinkry, zadní svítilny dostaly novou grafiku, litá kola mají jiný design a v nabídce barev karoserie se objevily dvě nové položky (Medium Nebula Gray Pearl, Satin Cashmere Metallic). Do interiéru si nově můžou zájemci objednat mahagonové dřevo, přední sedadla dostala kromě vyhřívání také chlazení, cestující v prostřední řadě mohou využít zásuvku 120 V a nový je také přístrojový panel.

Pod kapotou se ovšem nic nezměnilo. O pohon se stará vidlicový osmiválec 5.7 l s maximálním výkonem 383 k (5600 ot./min). Ten spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou a systémem stálého pohonu všech kol s diferenciálem Torsen, který rozděluje sílu motoru v základní poměru 40/60 ve prospěch zadní nápravy.  

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků