Lexus LX 570 dělá ramena na Range Rover V8, na pomoc si bere kompresor

Seznam kapitol
  1. Lexus LX 570 Supercharger
  2. Lexus LX 570 Supercharger: Fotogalerie

Lexus LX je velké SUV, které v našich končinách oficiálně neznáme – nepočítáme-li technicky úzce příbuznou Toyotu Land Cruiser V8. Nová limitovaná série Supercharger poněkud zmenšuje výkonnostní propast mezi LX a vrcholnými verzemi prémiových SUV, jako je Range Rover V8 S/C. Na pomoc si přitom bere stejný nástroj jako nejrychlejší „Range“ – kompresor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové provedení modelu LX přidává k bohaté výbavě ještě kompresor 

Přeplňování zvýšilo výkon vidlicového osmiválce o objemu 5,7 l na 456 koní. Standardní pohonná jednotka přitom dosahuje výkonu 389 koní a točivého momentu 546 Nm. Výkon motoru je přenášen na všechna čtyři dvacetipalcová kola prostřednictvím šestistupňového automatu. Jízdní výkony automobilka nezveřejnila.

Lexus LX 570 Supercharger má ve standardní výbavě LED potkávací světla nebo audio Mark Levinson. Prodávat se bude na blízkovýchodních trzích, kde má Toyota tradičně velmi silné postavení a tamní zákazníci spotřebu příliš neřeší.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lexus LX 570 Supercharger
  2. Lexus LX 570 Supercharger: Fotogalerie
Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků