Lexus LS 600h: hybridní postrach dvanáctiválců přichází

55 komentářů

Mišo
19. dubna • 22:22

Zdravim, mam jednu otazku: Kolki z vas, co tu odsudzujete Lexus a vyzdvihujete "velke nemecke automobilky" ste sa Lexusom co i len raz viezli? A kolki z Vas sa viezli v sedmickovom Bavoraku, Audi A8, ci S - kovom Mercedese? Rozpravate o tom, ze LS je kopia... pozrite sa napriklad na novy Mercedes S. Ale to asi nie je kopia, to uz je trend, vsak? Preco? Pretoze je to nemecke auto, ktore tu ma storocnu historiu. MB, BMW ci Audi kedysi vyrabali uzasne auta, ale tie casy su prec. Len tazko znovunadobudaju stary kredit, BMW je snad ciastocna svetla vynimka, v poslednom case aj Audi. Ale taky MB celkom stratil tvar. Kedysi som tie auta obdivoval, dnes ich nemozem ani citit. A Lexus? Zrazu pride automobilka, ktora pomaly zacne tychto "gigantov" nahanat. Pomaly, trpezlivo. A ajhla - je tu znacka, ktora po dvadsiatich (!) rokoch existencie ponuka auta s technikou viac nez porovnatelnou s velkou nemeckou trojkou a spolahlivostou, o ktorej sa tymto trom ani nesniva. Samozrejme, Lexus je produktom Toyoty. Lenze, vazeni pani, a to by ste mali uznat, nie vase nemecke zazraky v sucasnosti urcuju trendy vo vyvoji automobilov. Su len nasledovnikmi automobiliek ako prave Toyota (spolu s dalsimi japonskymi vyrobcami). Musel som sa zasmiat nad prispevkom Dusana o tom, ze Lexus nie je ziadna konkurencia. Ten clovek sa ocividne v zivote neviezol ani v Lexuse, ani v ziadnom drahsom nemeckom aute. A teraz o tych skusenostiach, co som spominal na zaciatku - Pat rokov som takmer denne sedaval v Lexuse GS 300, dnes uz v novom GSku a ak mi niekto povie, ze sa to auto nevyrovna Mercedesu, BMW, ci Audi, mozem si o tom mysliet akurat svoje. Skuste sa vy, ti, ktori Lexus tak odsudzujete, aspon raz previezt. Myslim, ze zmenite nazor. Cest praci. (sorry za tak dlhy prispevok)

Dusan
19. dubna • 22:35

Osobne jsem jel ve vsech zminovanych vozech, i kdyz ne vsechny jsem ridil (treba Lexus), protoze se v techto autech nejcasteji presunuji s ridicem v ramci limo service, kterou bohuzel zhusta musim vyuzivat. Nicmene to neni az tak relevantni. Kdyby jsi si totiz poradne precetl me prispevky, tak nikdy jsem nezpochybnoval techniku nebo kvalitu Lexusu, jen jsem uvadel, ze pres vsechny snahu nema Lexus status nemeckych vozu a proto neni schopen prodavat sve vozy za srovnatelne ceny s nemeckou konkurenci.

antif
19. dubna • 23:52

Take mi pripada, ze se do Dusana zbytecne obouvata. Lexus jede, staci se podivat na IS220d, jede brutalne, za par let mozna i predjede -pokud jiz ted se to nelame. Nicmene Dusan jen podotyka, ze Lexus protoze je relativni novacek a nema tak silne jmeno a image, musi konkurovat cenou a myslim si, ze jde castecne i o dumpingovou cenu a nebo Mercedes a ostatni maji brutalni marzi...
Lexusu zdar

mayklmaykl
20. dubna • 7:57

myslim ze je zbytecny se na internetovejch diskusich navazet do nekoho kvuli pravopisu, myslim ze tyto diskuse jsou mediem "kde se to tak nebere"
taky myslim ze je zbytecny se navazet zrovna do dusana,kterej ma o autech znalosti dle myho nazoru velmi slusny a asi uz v par autech jezdil, prijde mi ze vy,co bojujete za "prava Lexusu" jste ho viděli jen v časopisu a doma si lepite imitaci dreva do felcky.... nic osobniho...

dan
14. května • 13:02

bmw 5 2ks porsche boxter 1 kus a kratku dobu bmw 6.. Staci? Takze nelepim nic do feldy (to necham na teba) a ver ze dalsi bude lex 600h...)

Jan
19. dubna • 23:38

A Dusane, najdes v mem prvnim prispevku dve pravopisne chyby (a nemyslim hacky a carky nad pismeny)?

Jan
19. dubna • 23:35

Mily Dusane,
na nekoho, kdo "zhusta musi vyuzivat limo service" delas pomerne dost pravopisnych chyb. Asi mas jako bussinesman moc prace na to, abys to po sobe jeste jednou precetl a opravil. I kdyz asi ne, kdys si tu s nami pises. Tak v cem je problem? Nic ve zlem, ale tak nejak ti ten limo service moc neverim, i kdyz uznavam, ze u nas muze zbohatnout kdekdo bez ohledu na vzdelani.

Dusan
19. dubna • 22:10

Odpovim ve specialnim threadu, aby se to nepletlo, protoze budu reagovat na vice postu soucasne. Pokud jsem mluvil o tom, ze Lexus nema status nemecke konkurecne a ze pres vsechnu snahu ji nikdy nedohnal, nemluvil jsem o specifickem trhu nemeckem ani bezvyznamnem ceskem, ale prave o tom kterym se ohanite a sice Amerikou. Je to logicke, protoze to je jediny velky trh, kde se prodava Lexus v rozumnych poctech mimo Asii.
V Americe je Lexus volba pro ty, kteri chteji kvalitni pohodlny vuz a jsou pro nizsi cenu ochotni obetovat socialni status, ktery nese vlastnictvi nemeckeho vozu. To ze Lexus konkuruje primarne cenou je patrne ze zakladnich cen, ktere jsou u Lexus LS430 57.000USD (zdaleka nejlevnejsi zahranicni vuz luxusni tridy), Audi A8 68.000USD, BMW 7 72.000USD a Mercedes S-classe 86.000USD. Predtim nez zacnete argumentovat, ze LS430 je starsi model a ma nejslabsi motor, tak je treba rici, ze A8 na tom neni o mnoho lepe, a ze i kdyz stari ponekud snizilo cenu, tak i tak stala LS430 i v dobach sve nejvetsi slavy jen zlehynka pres sedesat tisic. Proste obvykle plati, ze v luxusni tride koupite nejlevneji Lexus, za priplatek deset tisic dolaru (realne vice, protoze Lexus ma lepsi zakladni vybavu nez Nemci) Audi nebo BMW a za dalsich deset k tomu ikonu nemeckych vozu v Americe - Mercedes. To jasne ukazuje za kolik kdo dokaze sve vozy v USA prodavat.
Problemy Lexusu nejsou ani tak v technice, ale primarne v tom ze mu chybi status. Americane jsou posedli nemeckymi vozy (at uz opravnene nebo neopravnene) a jezdit nemeckym vozem je proste neco uplne jineho nez jakekoliv byt sebelepsi japonske (nebo domaci) auto. Ja to vyjadril muj znamy ze Seattlu ve sve definici bohatych Americanu: "ti kteri bydli ve velkych domech a jezdi v nemeckych vozech". Zajimave ovsem je, ze v Americe ma velmi dobry zvuk i jinak naprosto prumerny Volkswagen, ktery krome sveho nemeckeho rodiste opravdu nemuze moc nabidnout.

Ondrej
6. dubna • 8:46

lol....to mas recht s tou cenou... lexus uz aj v nemecku uznali za kvalitnejsi nez je mercedes/bmw/audi....porovnavali tam lexus LS s mercedesom S...a co sa tyka kvality bol lexus jednoznacne lepsi...len sa stazovali na mensi kufor....skoda len ze nema ten high-society status lebo v kvalite uz predbehol vsetko vo svojej triede.

Skyline
20. dubna • 9:26

Snobsky American se od snobskeho Nemce zas tak nelisi. Tvuj znamy ze Seattlu je na podporu argumentu o zamyslene vseobecne platnosti malo. Znam Americanu hodne a svete div se, pres to, ze maji hodne penez (nekteri i dost na tu S-klasse), jezdi uplne jinymi vozy (Acura, Chevrolet). Ze by byli Americani posedli nemeckymi vozy je naprosto smesne tvrzeni, nevim, jak dlouho jsi tam byl a kolik lidi z jakych kruhu jsi potkal, ale ja se tomu muzu jen smat.
 
Pokud jde o ceny, nove LS bude jen tezko pod 60k USD, nicmene luxusni znacky nedelaji jen ty nejvetsi limuziny - a u tech mensich uz si Lexus muze dovolit ceny stejne, jako konkurence. Zakladni GS stoji stejne, jako zakladni 5 nebo E. O zadnou cost-effective option tedy nejde. U LS mozna jeste relativne ano, ale u auta za 60k USD je to spis usmevne.
 
A Volkswagen zatim prodava asi tolik aut rocne, kolik Lexus za mesic (trochu nadnesene, ale zkuste se nekdy podivat na prodeje VW), takze jaky ma zvuk je dost sporne. Bylo by lepsi napsat, ze ti lide, kteri ho znaji, si na nej mohli udelat nazor.

Peugeotak
19. dubna • 19:02

...nejde o to, že je to kopie BMW nebo tak něco, podstatný je, že ty hybridy vůbec vyráběj! A že když se ukáže, že to má smysl i do velký limuzíny, tím se zaplatí vývoj, pak můžou být menší a výkonnější i do aut do města...někdo se prostě rozhodl to začít dělat a za to má Lexus pochvalu, kdyby to Toyota nerozjela, tak nám budou pořád tvrdit, že nejlepší je TDI/HDi/D-4D atd., ano, zatím je nafta skvělou alternativou, kvůli malé spotřebě, ale až jednou člověk vyleze na IPáku nebo u Muzea a neudusí se ještě na schodech z metra, tak to bude paráda! To si uvědomte, pokrok nezastavíme a v tomhle ohledu je to jenom dobře

mayklmaykl
19. dubna • 18:38

no pěknej vozejk, nesporne zajimavy, ale spis by me zajimalo jak to bude vypadat s udrzbou a udrzbou po 4-5ti letech provozu....např výměna článků,jejich cena a kdyz to domyslim nedejboze aby se neco posr....nevim prijde mi to uz docela dost slozity a navic....je krasny ze elektromotor pomaha chudakovi V8 ale slysel jsem od cloveka co ma rxo ze prej s tim nejde jet pod plnym kotlem dlouho ....prej to pak slabne tak nevim je to jistě určený na pohodový cesty ale....

QX
19. dubna • 21:45

Myslim, ze pro skupinu lidi, ktera si tohoto Lexe vezme na 3-4 roky na leasing a pak to daji do p-r-d-e-l-e, je to funkcni dostatecne a nejake baterie at si resi ten, kdo si to koupi ojete, takze asi tak.

Pepan
19. dubna • 17:23

Ve článku máte uvedené hodnoty týkající se krátké verze Lexusu LS, avšak nový hybrid je verzí prodlouženou, což značí i L v názvu na fotkách. V nadpise Vám to chybí.
Příjemný den a víc se snažte!

koffr
19. dubna • 11:56

hehehe lexus vyrabi fakt super kary, hlavne ty hybridy sou k sezrani. nemecky nahrazky z bmw, mb a audi pred tim zreznou strachy. dobre jim tak.

Dusan
19. dubna • 12:00

Akorat, ze se Lexus ty "nemecky nahrazky z bmw, mb a audi" snazi uz asi dvacet let dohnat a nikdy se mu to nepodarilo.

Skyline
19. dubna • 12:42

Cim konkretne se mu to nepodarilo? Titul nejtissi luxusni limuziny sebral RR uz asi pred 10 lety a titul nejspolehlivejsich aut taky nema zrovna Audi. A ze v Evrope nepatri k zavedenym znackam bych po 10 letech prodeju moc neresil. V Americe uz mezi ty uber-auta z Evropy patri davno, to jen ty o tom jeste nevis a snis svuj nemecky sen.

Votrapa
19. dubna • 14:29

Hmm, je zajimavý, že v nezávislejch testech jsem ještě neviděl lexus vyhrát...
A že jich bylo..

....titul nejspolehlivejsich aut taky nema zrovna Audi...
tohle je dětskej argument. Už se to tady 80x probíralo, ale zajímalo by mě, kolikrát se o tom nějakej emil zmíní...

Skyline
19. dubna • 15:14

A kde ses dival? V nemeckych srandovnich platcich jako AMS nebo AutoTip? Ehm...
 
To neni detsky argument. Detsky je jen pro ty, kteri vyznam ruznych statistik nechapou. Ale urazet me kvuli tomu klidne muzes.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Votrapa
19. dubna • 20:06

Víš, řeknu ti že na to že se chováš jako dítě, máš docela agresivní řeči. Normální člověk by se mě neptal, kde jsem se koukal (a už vábec by se nezmiňoval o německejch PRkách), a člověk kterej se zajímá o auta víc by tušil že existujou britský a americký časáky (carauto, car and driver...). Takže pokud ti to nedošlo, zopakuju ti to ještě jednou - proč lexus ještě nikdy v těhlech testech nevyhrál?
Ano, to je to, ty nechápeš co tyhle statistiky říkaj - o tomhle jsem tady psal už 50x. Ano srovnáme Accord s Pasatem - je to stejná třída.. blablabla. Tyhle statistiky maj význam jen u srovnání několika málo aut. U zbytku aut jde mystifikaci (jako u accordu a passatu).  

martinek
16. listopadu • 21:30

World Car of the Year 2007: Lexus LS 4605. dubna 2007 bylo potvrzeno vítězství vozu Lexus LS 460 v mezinárodní novinářské anketě WCOTY.
A co znamená tohle???

Skyline
20. dubna • 9:03

Ehm, normalni clovek, ktery se zajima o auta by vedel, ze Lexus v americkych testech uz pomerne dlouhou dobu s prehledem porazi MB a Audi a je hodnocen na urovni BMW (coz nemusi byt vzdy vyhoda, ale to je na jinou diskusi). Pokud predpokladas, ze jsem jasnovidec, mel by ses nad sebou zamyslet a nez zacnes psat neco o agresivnich detech, zamest si pred vlastnim dvorkem. Proc nevyhral v britskych testech nevim. Ty to predpokladam vis, ze?
 
Ehm, nesmis hned soudit ostatni podle sebe - ze ty nechapes, co ty statistiky rikaji neznamena, ze to nevi Skyline. Opet bych podotknul neco o agresivnich detskych recech, ale ty uz ses urcite v nastavenem zrcadle poznal.

koffr
19. dubna • 16:52

klid, ma doma dvacet let staryho bavora a tise nam zavidi

Skyline
19. dubna • 9:13

LS je jednoznacne nejkrasnejsi velka limuzina na trhu. Co by za to u BMW dali, kdyby jejich zruda 7er vypadala takto. Lexus dokazal, ze po ukroku stranou s minulym modelem je schopen navazat na puvodni ideu a design z konce 90. let. Spolecne s povestnou spolehlivosti a tichosti je to proste dokonale auto. MB ma nad cim premyslet a BMW uz nejspis od lonskeho predstaveni LS pilne rysuje, aby se jim podarilo to stejne - navazat na krasu minule "sedmicky" a pohrbit soucasnou obludu.

Dusan
19. dubna • 11:53

Co mu je to platne, kdyz to bude vzdycky jenom Lexus. Tedy lacinejsi alternativa nemecke konkurence pro ty, kteri chteji kvalitu za nizsi penize a nevadi jim horsi status znacky. Mercedesu je to uz uplne jedno, protoze pro nej neni Lexus uz vubec konkurence. Kdo je ochoten byt jenom uvazovat na krvavymi penezi za Mercedes, nebude nad Lexusem uz vubec uvazovat.

Clayton
19. dubna • 13:30

Naprosto souhlasím se Skyline. Např. pro naší firmu i pro mě osobně je Mercedes vzhledem k image naprosto nepřijatelný a nemohl bych si jej koupit i kdyby stál polovinu toho co Lexus...Naopak o Lexusu docela vážne uvažuji, byť pouze o LS 460, hybridní 600 bude přeci jen asi stát dost nad 3 miliony. Bohužel cena Lexusu v této kategorii bude dost nepříjemně ceně Mercedesu S podobná, kdyby byl výrazně levnější jak píšeš, vůbec bych se nezlobil . Jenže z něčeho musí Duba svoje nové Lexus Centrum postavit (http://www.autocentrumduba.cz/home_soubory/cigare.htm) .

mlok
19. dubna • 15:28

Az vam pak znami rekne ze musel koupit MB S, aby mohl vozit nemecky hlavouny, protoze se ho ptali jestli jeho firma nema nejake problemy kdyz je vozi v BMW 7... taky budete uvazovat jinak.....

Skyline
19. dubna • 15:42

Ale to jsme u toho snobismu a u pochybne evropske mentality. V USA, nejvetsim trhu Lexusu, je to jinak a v Asii taky. Dal jsem sem dva priklady, myslim, ze mluvi samy za sebe. Pokud je nekdo natolik omezeny, ze nevidi vic, nez tu svou spicku nosu (jako treba dusan nebo ti nemecti hlavouni), nemyslim, ze je to neco k chlubeni. Navic je trochu rozdil mit auto za sve a na firmu, tam muze hrat roli kde co.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ace2
19. dubna • 19:05

V USA kde je speed limit 75 MPH rovný silnice atd a kde stojí LS $50.000 bych si Sklasse za 80-90 tis také nekoupil a šáhnul po Lexusu a to z toho důvodu, že je prostě levnější a výbavu kterou při tomhle stylu jízdy potřebuji bude mít také. Ovšem v momentu kdy jedu po Autobahn 220km/h+ tak potřebuju auto jiných kvalit a jiné orientace. Zkoušel někdo z vás s LSkem vzít dálniční zatáčku ve 220 km/h ? Příboj vln tak nějak bych nazval charakteristiku chování  MB s ABC podvozkem, BMW s dynamic drive jsou v tomto jinde, Lexus má pouze klasický podvozek v tomto segmentu. Tedy vzduch a aktivní tlumiče (tj to co dnes v EU koupíte ve střední třídě a v kde jakým SUV) Takže bych kvalitu auto nesrovnával podle počtu a velikostí barevních displejů a počtu implementovaných LED diod

Clayton
19. dubna • 19:52

Nesrovnával bych dnešní S-Classe se starým LS 430. Počkáme si na nového Lexuse, vyzkoušíme, uvidíme...

Ace2
19. dubna • 22:22

já srovnával starou eSklasse

Clayton
20. dubna • 0:00

Ale jo. Nic ve zlým, jenom sleduju jak jde Lexus docela nahoru nejen kvalitou výbavy ale i jízdními vlastnostmi a LS 460 resp LS 600L by podle mého názoru nás všechny mohly příjemně překvapit. Uznávám, že z mého pohledu je to trochu subjektivní,  něco jako fanoušek fotbalového klubu, mám prostě Toyotu a Lexus rád. Nicméně, nic se nemá přehánět. Pokud se projedu novým Lexusem LS 460 a bude výrazně horší než nové eSko, možná přehodnotím hodnoty, vykašlu se na image (image je nanic, následuj instinkt) a půjdu si to eSko koupit...

mlok
19. dubna • 15:26

Az vam znami rekne ze musel koupit MB S, aby mohl vozit nemecky hlavouny, protoze se ho ptali jestli jeho firma nema nejake problemy kdyz je vozi v BMW 7 ... tak taky budete uvazovat jinak...

Skyline
19. dubna • 12:39

Ze tady sam sebe oznacujes za snoba a naznacujes, ze je takove i tve okoli, jeste nic nerika o postaveni znacky u ostatnich lidi. Ja napriklad MB povazuju za celkem slusne, ale nijak zazracne svezeni. Sve penize bych dal jednoznacne do Lexusu, pokud bych chtel luxusni auto teto velikosti. Stejne tak jsem za sve penize mohl mit nejake germanske uber-auto, ale jezdim Hondou, ktera ma pro me image daleko lepsi (i kdyz znam nagelovaneho blondaka, ktery ve svem vysnenem A3 TDi/66 kW s vyklechtanym motorem opovrzlive pronesl na adresu Accordu ze "to je uplne jina trida" - mel pravdu, byla to vyssi trida (ten Accord nebyl muj, jen aby nedoslo k mylce)). Jestli mas pocit, ze majitel Lexusu za 80k USD je vlastne socka, ktera nema na MB (ktery se da koupit za stejne penize taky), pak by ses mel zamyslet nad tim, cos napsal. Taky doporucuju studium tabulek prodeju MB a BMW v USA pred rokem 1989 a po nem, abys zjistil, jak moc se pletes. Pokud pro tebe svet znamena jen Evropu, pak mas mozna pravdu, tady je image Lexusu obecne nizsi. Jsem ale zvedav, kolik japonskych reditelu bank vymeni svou rucne skladanou dvanactivalcovou Toyotu za nejakou seriovku ze Stuttgartu. Rekl bych, ze asi tolik, kolik Britu vymeni svuj rucne skladany AM V8 za Audi TT.

mvb
19. dubna • 11:01

ok... ale zadni partie mi pripada jako kdyby vzali bmw7 a dotahli ho do konce... je do na hrane "kopirovani"

Skyline
19. dubna • 9:13

LS je jednoznacne nejkrasnejsi velka limuzina na trhu. Co by za to u BMW dali, kdyby jejich zruda 7er vypadala takto. Lexus dokazal, ze po ukroku stranou s minulym modelem je schopen navazat na puvodni ideu a design z konce 90. let. Spolecne s povestnou spolehlivosti a tichosti je to proste dokonale auto. MB ma nad cim premyslet a BMW uz nejspis od lonskeho predstaveni LS pilne rysuje, aby se jim podarilo to stejne - navazat na krasu minule "sedmicky" a pohrbit soucasnou obludu.

meme
19. dubna • 9:08

Ja tymto hybridom nejako nerozumiem. Moderny V8 motor bude mat spotrebu moderneho V8 motoru
Aky prinos ma hybrid pri dialnicnej rychlosti 200 kmh? Akceleracia je jasna, tych niekolko sekund to baterky utiahnu...
Hybrid proste patri do mesta.

Atlis
19. dubna • 9:15

...ta V8 ma vykon ako V12, ale spotrebu stale ako V8... preto je to tak...
ad kopirovanie... to su trendy a nie kopirovanie hosi. priklad - prvy dal na spataky blinkre medak tusim a teraz ich ma kazdy crep - je to kopirovanie? nie, je to trend... ludom sa to paci, tak to davaju vsetci, atd.

LADA
19. dubna • 11:15

No nevím jestli V8 má výkon jako V12. Spíš V8 má výkon osmiváce (nějakejch 260KW) a elektromotory dalších 60. Papírově jako dvanáctivál, ale real? jak dlouho bude trvat při ředjíždějí v 240 než dojdou baterie? Desing je kopírovanej BMW. Blikacíma zrcátkama bych to nesrovnával

Ace2
19. dubna • 11:25

přejíždění bych se nebál, problém by mohl být závody na dálnici. V 760 nebo ještě lépe v S600 si počkáš až se mu vybijou baterku a pak plavně zmizíš

fsx415
18. června • 22:29

no ja to nejak nechapu co tady pisete o baterkach ktery se vybijou, dyt pokud tohle auto jede po dalnici vic jak 100, tak do toho baterky vubec nezasahujou a jede ciste jenom motor. A ten klidne pofrci 200km/h tak dlouho, dokud mu nedojde nadrz, stejne tak, jak je tomu treba u S600, nebo 760.

Koba
19. dubna • 11:31

myslis, ze si niekto kupi taketo auto aby sa nahanal po dialnici?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ace2
19. dubna • 13:59

už několikrát už několikrát  primárně s tím nikdo nelítá na max, ale když se dva potkaj tak pak to obvykle začně.

comment
19. dubna • 9:05

No, nevim, jestli bych to koupil - precejen kazdou chvili s tim do servisu, kdyz se objevi zase nejaka zavada na vsech vyrobenych kusech...

marcela
9. listopadu • 23:18

Ale pánové proč se dohadujete a lejete pomyje na lexuse?
Lexus a stále v servisu?Je vidět ,že vám nikdy neříkal pane,protože byste takhle nemohl psát.Vlastním lexuse 600h již 6 let a ještě nikdy mu nic nebylo.Do servisu s ním jezdím pouze na pravidelné.ko a čištění.Dokonce i baterka je původní,což zas tak běžné není.Lexus je velmi krásná ,elegantní ,konfortní a tak osobitá limuzína ,že se nedá přehlédnout a nad veškerými kritiky z řad chlapů,kteří akorát tak stojí max.s přilepeným nosem na salonové výloze prodejny se vykašlat.Má totiž něco ,co jiným autům chybí- Kultivovanost Nadčasovost.Není to auto pro každého ,kupuje si ho velmi malý počet skutečných fajnšmekrů.Ti ostatní ho po roce prodají v horším příp.rozmlátí a notně pohaní .Vaše BMV Audi a Merc.jsou na trhu velmi dlouho a pokud si pamatuju na doby minulé ,vozili se v nich většinou pěkný prevíti, vexláci a podobný kvítka. Z vlast.zkuš.vím,co si řidiči těchto tvz.bouráků na silnici dovolí - to je psycho! Lexuse si kupují lidé, kteří velmi dobře vědí ,že se nepotřebují vytahovat či vybržďovat atd..Když se usadíte do křesla Lexusu cítíte jen harmonii a tak to má být pánové.:-)

Berko Josef
27. března • 13:17

Dobry den,souhlasim s vasim nazorem.Nebudu se tady rozepisovat o lidech kteri se tu oblbuji,zajimalo by me,jestli jste resil vymenu baterii,nebo se chystate,nebo jake mate s timto zkusenosti.Chci si koupit LS 600 r.v.2008,tak mam trochu strach jestli uz baterie nemaji dost,dekuji za info.Pepa , jos.berko@seznam.cz

LADA
19. dubna • 5:39

Už vím koho myslel šéfdesinger BMW, když říkal že je konkurence kopíruje

-Ferda-
19. dubna • 7:03

Jo? tam mi rekni, koho kopiruje, protoze pokud myslis Lexus, tak jsi asi tezce mimo....

ja
19. dubna • 9:08

Pokud se skutecne ptas, "koho" kopiruje, tak nikoho - BMW ma design celkem osobity. Spis jsi se chtel zeptat "kdo" ho kopiruje - a potom je odpoved "Lexus". Podivej se na ty obrazky poradne a uvidis jasnou podobnost. (Btw je to celkem zvykem, ze asijska auta kopiruji vzhled evropskych nebo americkych - proste proto, ze je chteji v evrope a americe prodavat a vedi, co se tamejsim zakaznikum libi.)

Lada
19. dubna • 9:42

Když jsem viděl fotku z boku a ze zadu, tak jsem si řekl že jsem dali omylem fotku BMW.

DVD
19. dubna • 11:30

Jo když máš špatný oči tak to je pak těžký >>>>MOŽNÁ<<<< to trošku připomíná 7bmw díky negativně seklýmu zadnímu okýnku... tim to ale hasne, a pokud vidíte podobnost taxe v autech vyznáte asi tak, jak děcko v Parciálních derivacích

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LADA
19. dubna • 14:50

Na to se nepotřebuju vyznat v autech. Vim jak vypadá BMW 7 a 5, a když vidím tohle, tak ze zadu a z boku je jim to podobný.

LADA
19. dubna • 14:53

nehledě na to že předek připomíná sparchantělího Phaetona

DVD
19. dubna • 11:30

Jo když máš špatný oči tak to je pak těžký >>>>MOŽNÁ<<<< to trošku připomíná 7bmw díky negativně seklýmu zadnímu okýnku... tim to ale hasne, a pokud vidíte podobnost taxe v autech vyznáte asi tak, jak děcko v Parciálních derivacích

-Ferda-
19. dubna • 7:03

Jo? tam mi rekni, koho kopiruje, protoze pokud myslis Lexus, tak jsi asi tezce mimo....

Doporučujeme

Články odjinud