Lexus LFA: rekord na Nordschleife potvrzen!

(UVNITŘ VIDEO) Dost bylo novinek a zpráv týkajících se Frankfurtu. Máme tu něco možná ještě zajímavějšího. Lexus LFA dal Nordschleife v čase 7:14.64.

Informace o tom, že Lexus LFA stanovil nový rekord na Nordschleife, se objevila už dříve (nakonec také my jsme se o ni s vámi podělili). Šlo ovšem o neoficiální novinku, protože pocházela z Twitteru a nic bližšího k této události nikdo nevěděl. Jenže nedávno se na internetu objevilo video, které nový rekord potvrzuje a kromě toho se Lexus pochlubil také oficiální tiskovou zprávou. Konečný čas tedy zní 7:14.64.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak asi víte, Lexus vyrobí celkem 500 kusů modelu LFA, přičemž pouhých 50 z nich bude upraveno stejně jako nový držitel rekordu na Nordschleife. LFA Nürburgring Edition využívá karbonový body kit, přepracovaný podvozek a jinak naladěnou šestistupňovou převodovku. O pohon se stará vidlicový desetiválec disponující výkonem 570 koní, což je o deset koní více oproti běžnému LFA. Maximální rychlost tohoto supersportu činí 325 km/h, stovku zvládá za 3,7 s. 

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků