Lexus LFA: Nordschleife za 7:14?

Lexus zatím podle neoficiálních zpráv překonal s modelem LFA rekord na Nordschleife. Ten dosud drželo Porsche 911 GT2 RS a jen těsně za ním skončil Chevrolet Corvette ZR1. Porsche zvládlo severní smyčku za sedm minut a osmnáct vteřin, Chevrolet byl o 1,63 s pomalejší, jenže k tomuto výkonu na rozdíl od ostatních lepších existuje také video.

Lexus LFA oznámil svůj rekordní čas prostřednictvím Twitteru a zatím nepřišlo žádné potvrzení z oficiálních zdrojů. Čas 7:14 by měl mít na svědomí jezdec Akira Iida, který seděl za volantem modelu LFA doplněným o paket Nürburgring Edition. Pokud se tyto zprávy potvrdí, stanoví Lexus nový rekord mezi sériově vyráběnými automobily. 

Lexus LFA o sobě dal vědět už v červnu, kdy na tomto okruhu zajel výborný čas 7:22:85. Za volantem opět seděl Akira Iida.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 135 720 km
Cena: 115 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2012
Stav: 71 175 km
Cena: 200 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.796
Rok výroby: 2010
Stav: 89 442 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků