Lexus LF-NX Turbo dostane pro Tokio nový motor a další úpravy

Značka Lexus vystaví na nadcházejícím autosalonu v Tokiu vylepšené provedení své zdařilé studie LF-NX.

Dvoudveřový, pro sériovou výrobu určený Lexus RC Coupé nebude na blížícím se tokijském autosalonu jedinou novinkou špičkové značky koncernu Toyota. Na stánku Lexusu se totiž objeví také studie Lexus LF-NX Turbo, jež má být přepracovanou verzí konceptu Lexus LF-NX představeného letos ve Frankfurtu. Připomeňme, že LF-NX vyniká na první pohled členitými tvary své rozložité karoserie a nese vůbec největší masku chladiče, jaká se kdy na voze Lexus objevila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexus LF-NX Turbo dostal pro Tokio nové, přeplňované srdce

Jak už název novinky pro Tokio naznačuje, nejdůležitější změna se skrývá pod kapotou. Zatímco frankfurtský LF-NX disponoval pohonnou soustavou z amerického Lexusu ES 300h se zážehovým motorem 2,5 l v kombinaci s elektromotorem, inovovaný Lexus LF-NX Turbo dostal nově vyvinutý „dvoulitr“ s přeplňováním turbodmychadlem. Výrobce zároveň slibuje snížené těžiště, upravený přední spoiler a přepracovaný zábavní systém s přehlednějším dotykovým ovládáním.
 

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků