Lexus LF-Gh: studie hybridního sedanu je zde

Lexus v New Yorku vystaví nový výkonný koncept až 22. dubna, ale my vám jej představujeme již nyní.

Těžko bychom ve světě hledali značku ve vztahu k hybridním pohonným povolanější než je Lexus. Proto snad ani není divu, že zbrusu nová studie s označením Lexus LF-Gh je rovněž hybridem. Jde o prototyp zcela nového vysokovýkonného sedanu, jehož vzhled má naznačovat stylistické postupy připravované pro budoucí generace modelů Lexus. LF-Gh je 4 890 mm dlouhý, 1 870 mm široký a 1 450 mm vysoký, přičemž stojí na podlahové plošině s rozvorem náprav 2 850 mm. Pánové z Toyoty o tom zatím nehovoří, ale je více než pravděpodobné, že se Lexus LF-Gh stává předobrazem nové generace stávajícího sedanu GS (pro srovnání, ten má stejný rozvor jako tato studie, ale je 4 844 mm dlouhý, 1 821 mm široký a 1 425 mm vysoký).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Podle představitelů Toyoty má jít o další rozvinutí designérského směru L-Finesse představeného prvně již v roce 2001 s odvážnějšími proporcemi, které „spojují tvrdost s jemností a energičnost s uklidněním“. Netřeba podotýkat, že si nový koncept vypůjčil dílčí rysy od prvního supersportu značky Lexus, typu LF-A, čehož si všimneme zejména v pojetí předních a zadních svítilen a masky chladiče. „Zákazníci čekají na svérázný recept, jaký přináší tento Lexus,“ tvrdí Mark Templin, viceprezident skupiny Lexus Division. „Těšíme se na jejich komentáře a některé z prvků LF-Gh použijeme v budoucích sériových modelech Lexus.“

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kvalitních snímků máme k dispozici dostatek, ale pohledů do interiéru mezi nimi mnoho není. Přesto se zdá, že inspirace typem Lexus LF-A bude patrná také uvnitř nové studie. Oficiální vyjádření hovoří o tom, že „prostor pro posádku byl navržen tak, aby odpovídal požadavkům zákazníků, kteří ocení skutečnou kvalitu a potrpí si na detaily“. O pohonné jednotce zatím víme jen to, že bude hybridní. Na další podrobnosti si musíme počkat až do příštího týdne, kdy své brány otevře autosalon v New Yorku.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek