Lexus LF-Ch se dočká výroby, německým kompaktům přibude konkurence

Hvězdou stánku Lexusu na letošním Frankfurtském autosalonu je koncept LF-Ch, který má naznačovat úmysly automobilky se svým působením v nižší střední třídě. A jak se hned ve Frankfurtu ukázalo, jsou to úmysly velmi reálné.

Andy Pfeiffenberger, viceprezident evropského zastoupení Lexusu, totiž prohlásil, že koncept není součástí žadného průzkumu trhu nebo vyjádřením nejasných záměrů, ale značí konkrétní plán automobilky na vstup do premiového kompaktního segmentu, kterému dnes vládne hlavně Audi A3 a BMW 1 . Automobilka navíc do tohoto subsegmentu vtrhne s plným hybridním pohonem, který v něm zatím žádný z konkurentů nenabízí.

Ačkoli Lexus zatím ani nenaznačil možný termín vstupu tohoto vozu na trhu, očekává se, že do boje s konkurencí by se s ním měl vydat nejpozději do dvou let. V Německu tak mají zase o čem přemýšlet...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexus LF-Ch
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků