Lexus LF-A Nurburgring Package: známe více detailů o japonské specialitce

Již před dvěma týdny jsme vám nabídli první informace o chystané limitované edici sportovního Lexusu LF-A, jímž chce automobilka oslavit své vystoupení na vytrvalostní čtyřiadvacetihodinovce na německé Severní smyčce. V době, kdy jsme o autu psali, ale nebyly ještě k dispozici všechny údaje; právě ty si teď doplníme.

Pro úvod připomeňme, že Lexus LF-A bude nakonec nabízen pod označením Nurburgring Package a sestávat bude z karbnových doplňků bodykitu a aerodynamických prvků zlepšující obtékání vzduchu kolem karoserie. Svůj účel bude plnit i rozměrný nastavitelný zadní spoiler. Vzhledově se tedy LF-A Nurburgring hodně přibližuje k profesionálním závodním edicím. A u toho to rozhodně nekončí, na místě jsou i tužší tlumiče a upravené nápravy, k dispozici jsou také pneumatiky s lepší přilnavostí.

Víme už i to, že motor posílil o 10 koní, takže tento kousek se může pochlubit celkovým výkonem 570 koní. Díky této změně a upravené převodovce pak na dosáhnutí 100 km/h z nuly stačí vozu pouhých 3,7 sekundy.

Automobilka prozradila už i to, že vyrobeno bude pouze 50 kusů, cenu si ovšem ještě stále nechává pro sebe.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus LF-A Nurburgring Package
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 199 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků