Lexus IS F 2012: pro Evropu s vylepšeným podvozkem

Teprve před rokem prošel sportovně laděný sedan Lexus IS F významnou modernizací, v rámci níž dostal především pětilitrový osmiválec plnící emisní normu Euro V a úpravy exteriéru s denním svícením z LED i přístrojového štítu, ale již nyní japonská automobilka oznámila, že pro evropské trhy dozná model IS F dalších změn. Ty se tentokrát dotknou hlavně podvozku, jenž by měl lépe odpovídat požadavkům evropských zákazníků. Zlepšit se mají jízdní vlastnosti i komfort, neboť závěsy dostaly přestavenou geometrii a tužší tlumiče i stabilizátory. Jízdní výkony zůstávají beze změn, evropský Lexus IS F, který jsme vám podrobně představili na tomto místě, tak zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,7 s a dosáhne rychlosti 270 km/h.

Kromě vylepšení na podvozku přibyly v seznamu prvků příplatkové výbavy devatenáctipalcové, čtrnáctipaprskové lité ráfky BBS a dvoutónově zbarvené kožené čalounění. Základní cena by se změnit neměla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus IS F modelového roku 2011
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků