Lexus IS 2011 vstupuje na náš trh, s novým dieselem i nižšími cenami

Již letos v létě jsme vás informovali o faceliftovaném provedení modelu Lexus IS pro rok 2011, který může být nově osazen také levnějším vznětovým motorem. Od pondělka si tento vylepšený vůz mohou objednat také zákazníci v České republice.

Nové a zároveň nejlevnější vznětové provedení IS 200d stojí 769 000 Kč, což je o 60 000 Kč méně než loňská verze typu IS 220d. Ta byla pro letošní rok zlevněna o 35 000 Kč na 794 000 Kč. Nejvýznamnější korekce ceny se však týká zážehového modelu IS 250, který v ceníku zlevnil o plných 80 000 Kč na 869 000 Kč.

Připomeňme, že všechny vozy řady IS pro rok 2011 doznaly drobných stylistických retuší, dočkaly se oživení interiéru a všechny motory v nabídce nyní plní emisní normu Euro V. Změny se týkají také prestižní verze IS-F.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus IS 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek