Lexus HS 250h: kolem nového hybridu stále mlha

Čas zbývající do otevření bran detroitského autosalonu, který bude bohužel dost poznamenán neúčastí některých automobilek, se nebezpečně krátí a zatímco některé automobilky již stihly vytasit všechna svá esa z rukávu, Lexus nás o svém chystaném hybridním sedanu stále nechává spekulovat.

Podle nejnovějších informací zveřejněných spolu s prvním neoficiálním náčrtem v japonském tisku, bude novinka s označením HS se svými rozměry přiblíží k modelu IS. Jejím srdcem se zřejmě stane systém hybridního pohonu Toyoty, který bude kombinovat spalovací motor a elektromotor zpočátku napájený z NiMH baterii. Právě s nimi by se novinka měla na trhu objevit v průběhu roku 2009, přičemž na Li-ion baterie si bude muset zájemce počkat o rok déle. A my si zatím počkáme na bližší informace, které budou k dispozici snad ještě před zahájením autoshow.
Klepněte pro větší obrázek
Lexus HS250: možná finální podoba
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků