Lexus GS-F je již ve vývoji, dostane prý desetiválec z LF-A

Japonský tisk přinesl v těchto dnech zprávu o vývoji ostrého sedanu GS-F. Na něm automobilka již nějakou tu dobu pracuje, nyní ovšem začínají na povrch pronikat různé více či méně věrohodné informace o tom, jak to s GS-F vlastně dopadne. Fakt, že jen nedávno faceliftovaný Lexus GS se na trhy vydá i ve své podstatně „ostřejší“ verzi označené písmenem F, může konkurenci nepochybně způsobit vrásky na čele. A v daném segmentu ji rozhodně není málo, zmiňme jen třeba Audi RS6, BMW M5, Cadillac CTS-V nebo Mercedes E63 AMG.

V Lexusu se prý rozhodli dopřát GS-F výkonný 4,8 litrový desetiválec, který pohání první čistokrevný sporťák LF-A. Výrobce avizoval pouze drobné konstrukční a elektronické změny, výkon kolem 550 koní a točivý moment 480 Nm by ovšem měl zůstat. Příchod této verze zatím nebyl nijak upřesněn, když se však objeví v roce 2010, což není celkem pravděpodobné, bude to vcelku úspěch.

Klepněte pro větší obrázek
4,8 litrový desetiválec se má objevi i v ostrém Lexusu GS-F
Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků