Lexus GS F: japonská M5 prozrazena

Japonský magazín Best Car vyslal do světa tři snímky nemaskovaného Lexusu GS ve vrcholném provedení F a na jejich základě vytvořenou vizualizaci. Oficiální informace zatím o podobném prototypu mlčí, ale pravdou je, že už něco podobného bylo nedávno vyfoceno také v Německu. Ostrá novinka by neměla svou hmotností přesáhnout 1870 kg a zároveň bude výkonnější než IS-F odvozené od odstoupivší generace.

Test: Lexus GS 450h F Sport – zátah rakety

Na snímcích si můžeme prohlédnout karbonové dolňky typu zadního spoileru nebo čtveřici výfuků uspořádaných tak, jak to mělo zmíněné IS F. Podle japonského magazínu by se měl pod kapotou objevit pětilitrový osmiválec, což je výborná zpráva. Jeho maximální výkon má dosahovat na 465 koní. Oproti M5 je to sice výrazně nižší hodnota, na druhou stranu M5 nemá svou hmotností daleko k hranici dvou tun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 199 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků