Lexus CT 200h: známe klíčové specifikace kompaktního hybridu

17 komentářů

J
14. září • 13:13

sportovní Lexus ma fakt pobavilo. Dakujem za sprijemnenie popoludnia pred statnym sviatkom. :-))

kamil
14. září • 17:46

A co je na tom spojení tak zábavného ? Lexus sportovní vozy nabízí, prvním je Lexus IS-F s motorem 5.0 V8 311kW, který je docela zdatným konkurentem pro BMW M3 nebo Audi RS4.
Pak má v nabídce i supersport Lexus LFA s motorem 4.8 V10 s výkonem 412kW.

Skyline
14. září • 18:32

Klid, LFA pojede kdejaka cipla oktavka a to ma pritom podstatne vetsi kufr. Nectes, nevis (co je sportovni znacka) :-D

kyklop
15. září • 21:57

f tdi samozrejme...pocas rodiineho vyletu s plnym kufrom :-D

kamil
15. září • 7:00

:-D

matuS
14. září • 12:54

dizanovo sa mi exterier moc nepozdava (taka nepodarena kopia imprezy) a interier - no podla obrazkov des. Ziadna sumernost - ale ak to tak chceli, tak zasa to nema ziadnu eleganciu. Mali to urobit but sumerne a strohe alebo rozsafne a elegantne, ale nie je to ani jedno ani druhe.co sa tyka vykonu, tak hybridnych 130k - zasa slabota.no nic, dole vodou to s nimi ide podla mna.

Radek.
14. září • 19:58

Holt zejtra zase budeš muset přepucovat stodvácu - taky bych chtěl aby to se mnou šlo tak "dole vodou" jako s Toyotou...

WinDiesel
14. září • 11:16

Tak toto nebude zajímavé pro nikoho, v Evropě tedy ne.
Na Lexus je to strašně slaboulinké.
Toyota chce pouze snížit obrovské náklady vynaložené při výrobě jednoho kusu hybridního systému a la Prius. Poněkud šílené k tomu použít Auris, a trapné k tomu použít Lexus.

Thor
14. září • 23:36

Pro NIKOHO??? No vydíš a mně se to líbí a dovedl bych si to před barákem představit :-D:-P:-D

Radek.
14. září • 19:51

Vysvětli nám chrochtáku, co že tak nesnesitelně šíleného/trapného je na osazení HSD v Aurisu a jeho "lexusním" dvojčeti na stejné platformě?
Doby kdy každý elektro a eko-mobil musel na první pohled vypadat jak teploušské ufo (protože jinak by si ho žádný bursíkovec nekoupil) už jsou naštěstí dávno pryč.
Samotný benzíňák 1,8 má skoro 80kW, elektromotor mu může pomoct dalšími 60 - vše v optimálních otáčkách díky CVT, s dostatečným momentem i bez turbo-orgií - na kompakt víc než dost, tuplem na popojíždění a parkování do města. I beze slev ten Auris HSD stojí míň než před 3 lety stávala benzínová Corolla s 1,8 VVTi, o "srovnatelně" dimenzované chrochtávii RS nemluvě (ne, kufr na hnůj mě u kompaktů opravdu netankuje). No a kdo touží po pocitu luxusu a na korunu nehledí, může si k IS-F a RX do garáže pořídit značkovou i nákupní kabelu...

Skyline
14. září • 12:46

Nerozumim, proc by melo byt silene davat pohon z Priusu do Aurisu. Naopak mi to prijde velmi logicke - o nejam "snizovani obrovskych nakladu" nemuze byt rec, Toyota uz prodala tolik hybridu, ze tohle rozhodne ztratovy business neni. Nasvedcuje tomu i cena Aurisu HSD, ktera neni nijak prehnana, naopak mile prekvapila. Nicmene souhlasim s tim, ze je to na Lexus slabe. Vubec vstup Lexe do nizsich trid jim vubec nejde (viz i posledni pocin, ten sedan na bazi corolly pro USA). Dle meho je to dano tim, ze zatimco "jit nahoru" nebyl zadny problem (Toyota ma "doma" spoustu luxusnich modelu, ktere bylo mozne predelat na Lexus), "dole" je to proste jen bezna konfekce, jejiz rebadging nic zazracneho neprinese. Pravda, to je i pripad Audi, jehoz A3 je proste jen golf se ctyrmi kruhy na grilu, ale na rozdil od Lexe si to v Ingolstadtu muzou dovolit (v Evrope) a taky nehraji jen na jednu kartu, ale maji tech pohonu pomerne hodne. Fakt, ze po technicke strance to oproti Aurisu HSD nenabizi v podstate nic pak tenhle pocin muze u nas dokonale pohrbit. Jsem dost zvedav na cenu.

WinDiesel
14. září • 14:15

Bohužel, výroba hybridního ústrojí je velmi drahá. Toyota realizovala velmi dlouho pouze ztráty a teď je pořád zisk nepatrný, proto to cpou do všeho možného, aby snížili náklady na jednotku (základní ekonomický zákon: vyšší objem výroby, nižší náklady.)
Oni teď kolem toho dělají velký humbuk, ale do půl roku přijde do tohoto model silnější benzín a dokonce i diesel - ten diesel, který byl jako slabší jednotka nyní představen u IS.

kamil
14. září • 17:33

Ten slabší diesel (2.2 110kW) představený v Lexusu IS není nic nového, v Avensise, Corolle Verso a tuším i RAV4 se prodává už přes 4 roky.

Skyline
14. září • 15:24

Jasne, ze dlouho byly jen ztraty, bylo to nove. Nicmene jak pisu, Toyota uz se prehoupla pres break even, coz naznacuje cena Aurise. Nemusi to byt pravda a treba chteji jen dal expandovat i za cenu dotovani teto techniky, ale spis bych si tipnul na to, ze uz to zacina vydelavat. Vzdyt hybridu se prodalo pres 2 mega uz do konce 2009! Do ted jen Priusu skoro 2 miliony, Camry Hybrid ma na konte uz pres 160k prodanych kusu, 100k Highlanderu a desitky tisic Lexusu.Jestli bude silnejsi benzin, tak super. Opet je otazkou cena, nicmene se mi libi, ze na rozdil od Hondy se neboji a davaji zakaznikum volnou ruku ve vyberu a budu jen rad, kdyz s tim budou pokracovat i u CT.

kamil
14. září • 17:31

Prodej hybridů u Toyoty už přesáhl 2,7 milionu vozů (resp. 2,68 milionu ke konci června 2010). Průměrný zisk na jednom hybridu má 3.100,- USD (u Priusu je to číslo menší, u Lexusů větší).green.autoblog.com ...

ObiWanKenobi
14. září • 11:51

A to este nezverejnili cenu. Uz to vidim na nejakych 30 000 eur. To kazdy siahne radsej po BMW 1 alebo Audi A3. Lexus to slusne povedane posral :-))

Thor
14. září • 23:38

Viděl jsi tři fotografie, ale už víš cenu a jak to Lexus posral. Gratuluju, měli by tě v Toyotě zaměstnat abys jim radil co a jak maj dělat :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud