Při jiízdě 45km/h na výhradně elektrický pohon ujede 2km? :-D ...hodně dobrá výdrž :-D
To je tím, že je to převzato z Priusu, který taktéž čistě na elektriku ujede jen 2 km, což je dáno NiMH baterkami. Až tam dají Li-Ion, tak to bude lepší (tedy až vyřeší problém s přehříváním baterií).Ostatně žádný sériově vyráběný full-hybrid za "normální cenu" nedokáže dojet dál. Ty co to dokážou stojí v řádech milionů (např. Tesla Roadster za cca 2 miliony - ikdyž to není hybrid, ale čistě elektrický vůz) nebo jsou to zatím jen studie jako např. Chevrolet Volt jehož premiéra uváděná na listopad 2010 byla zrušena s prohlášením, že vůz asi nebude vůbec ziskový :-/
To přehřívání Li-Ion baterií je problém jen u jízdy čistě na elektriku, nebo i kombinovaném? Přišlo by mi potom teda rozumnější jít cestou mírného pokroku (elektromotor je jako pomocník při rozjezdu ale s Li-Ion bateriema), než se snažit o něco se současnýma technologiema nereálného...
A to jako proč José? Na přeparkování u domu, vyjetí z krytých garáží na silnici a nebo na chvíli popojíždění v koloně jsou ty "až 2km" víc než dost - a rozhodně dávají větší smysl než zoufalé "podpůrné motůrky" u Hondy, které se svou olbřímí baterií vzadu váží asi tak 100× víc, než kdyby měl hlavní motor o 3-4 deci větší kubaturu a nebo přeplňování. A s pindama o ekologii a z prstu vycucanýma číslama o teoretické spotřebě jejích "hybridů-nehybridů" ať jde Honda někam - "akcelerační elektromotor+baterie" po rozjezdu nejsou nic jiného než mrtvá váha, která ve finále musí vést k horším dynamickým i ekonomickým parametrům (samozřejmě ne pro výrobce, zkorumpovaná média a skalní fanoušky Hondy)...
U vyjíždění z garáží a v koloně to svoji práci udělá a baterka se úplně nevyplácá, takže na další křižovatce je hybrid pořád k něčemu dobrej...A přeparkování u domu mě připadá jako hodně okrajová záležitost :-)
presne tak,...clovek v meste stoji z jednej krizovatky/ulice na druhu prakticky kazdych 500m...a casto sa ani nerozbehne nad tych 45km/h.... je to urcite dobry sposob ako udrzat extremne nizku spotrebu pocas mestskej premavky,....minimalne lepsi, ako nic nevymyslat....
s NiMH bateriema a CVT převodovkou, takže mi to připadá jako klamání tělem, to teda nevím jak to má "přitáhnout mladší zákazníky"...
"Nový model Lexus má být 4 320 mm dlouhý, 1 765 mm široký a 1 765 mm vysoký,"Opravte si hodnotu výšky vozu, tohle není MPV ;-)
Ten udaj je spravne, kdyz najede na obrubnik.
Nádhera jak zvenku, tak i zevnitř. Konečně po dlouhé době hezké auto. Jen bych uvítal kdyby tam dali i nějaký motor pro radost z jízdy, ideální by byl boxer turbo s přímým vstřikem, který se plánuje pro Toyotu FT-86 B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.