Lexus CT 200h: hybridní hatchback se začíná odhalovat

Bezmála šest měsíců po odhalení předprodukční hybridní verze svého nového prémiového hatchbacku s názvem LF-Ch automobilka odhalila první snímek produkční verze, která se objeví již brzy na ženevském autosalonu. Zároveň Lexus vyřešil spekulace kolem názvu, nejmenší z Lexusů se bude jmenovat CT.

Novinka od Lexusu má mít hned několik prvenství. Zatímco u výrobce jde první model tohoto druhu, v rámci svého segmentu, kam zařazujeme třeba Audi A3 nebo BMW řady 1, bude figurovat i jako první vůz s výhradně hybridním pohonem. Informace od automobilky jsou prozatím velice omezené a víme jen to, že Lexus CT200h má disponovat technologii Hybrid Drive Technology druhé generace, kde má pro samotný pohon bude sloužit výhradně elektromotor. Očekáváme ovšem, že výrobce se nespolehne pouze na jediný hybridní typ, ale nabídne i model se seriózním „staromódním“ benzínovým

Klepněte pro větší obrázek
Lexus CT200h
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek