Me se CT200h libi. Myslim si, ze na trhu chybi kategorie aut velikosti nizsi stredni, ktera vsak ma komfort, kvalitu a technologie vyssich trid a pritom nebude stat mega. Prijde mi, ze se vsechny eu automobilky snazi stavet jen velka auta za malo penez.A co se pohonu tyce - tohle auto neni zadna raketa a urcite nebude mit vyrazne nizsi spotrebu nez diesel o podobnem vykonu. Ale ne kazdy s autem nadrti 80tkm rocne a spousta lidi si tichou a hladkou jizdu rada uzije. Az budu za 2 roky menit auto, bude to kandidat.
Hledat špičkové technologie u japan caru, to už chce mít hodně pokřivený pohled na svět. Nabízí snad něco extra vůči obyčejnému Golfu? Hybridní technologii opravdu nepovažuje nikdo v Evropě jako racionální důvod ke koupi.B-]
Co Tebe tak pokřivilo, že plácáš hlouposti je mi záhadou. Vysvětlení je snad to, že jsi Lexus (jakýkoliv model) viděl jen na obrázku a to ještě z rychlíku. Je to stejné jako by jsi chtěl porovnávat prodejnost Maybachu s Tvou Golfovou modlou. Prostě se smiř s tím, že Lexus není pro široké WV-masy jako jsi Ty.
Jasně, Lexus je pro široké masy Amíků hamburgeržroutů - to si teda luxusně polepšil.
No aspoň že víme, že pro chrochtající "celebrity z knedlíkova" tvého ražení ještě pořád není Lexus dost dobrý...
Přesedni aspoň 1× ze svého vidláckého konzernového traktoru na deputátní bionaftu do opravdového auta - a přestaneš plodit takové bláboly...
A ktera jina vyspela eu automobilka nabizi a uspesne prodava vyspelejsi hybridni pohon nez toyota/lexus?Rozdil oproti Golfu? Ja myslim, ze je potreba se svezt a hned poznas jaky je rozdil mezi oktavkou/golfem/is250...a nepredpokladam ze by melo byt ct200h jine..
K čemu je ti vyspělá hybridní technologie, když se s ní auta neprodávají? Toyota v Japonsku by neprodala ani prd bez obrovské podpory státu. 2/3 priusů byly loni prodány s podporou.
Aha, takze uz uznavas ze hybridni technologie toyoty/lexusu je celkem vyspela? Dekuju! :)Ano, v evrope se tolik neprodava, ale to souvisi s tim jaka auta lexus nabizi a jaka auta se v evrope prodavaji. Zazdopadne, uz ted zmaknuta hybridni technologie bude velkym plusem a naskokem do budoucna.
Problém hybridů je, že jsou neustále silně dotované, aby vůbec byly konkurenceschopné.
Zatimco naftu stat nijak nepodporuje, treba nizsi spotrebni dani, ze?;-)
Stát podporuje naftu kvůli náklaďákům. osobáky se tak trochu vezou. Jestli sis ale nevšiml, tak výkyvy v cenách nijak zvlášť prodeje dieselů neovlivňují, a poslední 2 roky je nafta praticky neustále na ceně benzínu.Smůla, taky argument který není k ničemu... :-))
Ze ti nedocvaklo, o cem ten argument je, me neprekvapuje. Zase vedle;-)
Mne se take tento Lexus moc libi, ale prave plne vybaveny bude stat ten mega, samozrejmne kvalita jizdy, materialu atd. se neda srovnat s BMW 1, Audi 3 nebo podobnyma Lexus je o nekolik trid vyse, ale skoda toho motoru, jak uz rekli v autosalonu na Prime chtelo by to CT300. Meli tam dat ten 2,5 V6 z IS250ky.
To doufám právě, že nebude stát mega. Podle mě nesmí, protože co do prodejů a marketingu lexus zaostává za ostatními a nemůže si dovolit to zabít takovou cenovkou. Chápu, že to není lidový auto pro masy, ale i tak budou chtít něco prodat.Navíc, 200h motorizace je sice první, ale asi nebude jedinou, vsadit u modelu ve střední třídě na jediný motor je taky sebevražda. Stejně jako Li-Ion baterky budou...Každopádně lexusu fandím, v minulosti jsem se v jednom svezl a od tý doby si říkám, že prostě jednou jednoho chci! :-D
No dlouhodobe jsem vlastnil 3 Lexusy a dlouhodobe testoval L600h, IS-F, IS250, RX400h.No a lepsi auto (znacka) nez Lexus proste neexistuje.
No dlouhodobe jsem vlastnil 3 BMW a dlouhodobe testoval 750iL, M3, 325i, X5.No a lepsi auto (znacka) nez BMW proste neexistuje.
navstiv lexus.cz a uvidis kolik stoji nejvybavenejsi CT200 979.000Kc.V tom za kladu pocitam nebude navigace ani kuze, a je na 15kach :-)
Myslim, ze snazit se narvat V6 z IS do Aurise, coz by navic znamenalo i problemy s pohonem (precejen IS je zadokolka a tomu je konfigurace pohonu uzpusobena), je pro Toyotu zbytecne. Respektive tezko rict, jestli zrovna tento krok by prodeje nejak zasadne zvedl. Pres vechnu kvalitu je to v Evrope plne ropomilu a lidi, ochotnych vyplaznout za prekarosovanou oktavku trojnasobek jen kvuli jinemu logu, auto pro par nadsencu. Rad bych veril, ze existence verze CT300 by k necemu byla, ale kdyz jsem se dival na mobile.de, tak z 16500 BWM 1 je jich 555 v kategorii "vykon nad 147 kW". Proste windieselovo blaboleni o tom, ze 130 koni je v premiii malo, je uplne mimo. Samozrejme, hodila by se verze o nejakych 40-50 koni silnejsi, ale na to neni potreba V6, ta by auto posunula do vod, kde ani BMW nic neproda.(ano, jsem si vedom ze porovnavat prodeje dle nabidky ojetych aut neni uplne presne, ale urcity obraz o tom, co je na trhu to dava docela dobre)
Hochu, probuď se už, benzín je také z ropy, jsi tedy takmé ropomilec ..... :-D:-D:-D
Teds mi to krute nandal, argumenty dosly, tak blabolis jak toper, co?;-)
Vladimírku, máš opět jen slovní průjem. Nemůžu zato, žes v hodninách chemie chrápal (a asi nejen tam). B-]
Blábolí ti, kteří označují jako ropáky pouze diesely. :-D
Dneska jsi s chapanim na stiru, copak, zamrzla ti nafta?:-P
Pozastavím se nad pojmem "ropomil, ropák" apod.Kdo to je ten ropomil? Člověk, který má rád ropu? Asi ano. Vzhledem k faktu, že benzín, se z ničeho jiného (než z té ropy) vyrobit nedá, vychází z této rovnice ropomil jako člověk, který má rád benzín. :-D B-]PS: Jen k pousmání a zamyšlení. ;-)
Je to až dojemné, sledovat pana Duchoně, jak nám předkládá další a další jasné vize "konečného řešení" kvazi problému s dobře prodejnými, tedy populárními, vozidly s dieselovým pohonem.Mohu Vás uklidnit, pane Duchoni, tento vůz diesely rozhodně neohrozí. Jestli něco ohrozí, tak možná kanibalizací Prius. Jinak tento vůz není ani dost populární, ani dost praktický, ani dost levný ani dost sportovní (jak by Toyota ráda prezentovala) a hybridní technika není až zase tak úsporná (v zimě si ji můžete tak strčit za klobouk) aby to mohlo prodeje dieselů ohrozit. Takže doufáte marně.Prodají se jednotky kusů, a to jen do nasycení trhu, k čemuž dojde velice brzy.Lexus je se 130 koňmi dosti směšný, je to ujetá politika Toyoty, luxussní třída se s takovými slabými motorizacemi prostě nekupuje.
mna by zaujimalo, odkial cerpas info o nepouzitelnosti v zime.
Nedočetl jsem se ničeho, v co by pan Duchoň veřejně doufal... Já myslím, že tento vůz ani nechce ohrožovat diesely, dává alternativu. Alternativu, k překvapení a strachu všech, za podobnou cenovku. A kdo ocení třeba jenom akustický projev, který se u benzínu nedá srovnat ani s prémiovým dieselem, má možnost a ještě k tomu může jezdit relativně úsporně, i když údaji nevěřím ani já. Ale jestli to bude jezdit za 5,5, bude to úspěch. Jaké máš zkušenosti s provozem hybridu v zimě nevím, zřejmě doma jeden máš, když víš, že to v zimě nefunguje. Hold každý má rád něco jiného, já jsem rád, že taková alternativa je, protože vždy raději nasednu do benzínu. Ty dávej klidně svým dětem dýchat saze. Je to vynikající věc na podporu rozvoje rakoviny.A kecy o filtru pevných částic si nech od cesty. Zachytí jenom větší částice, ty malé, ty které ti právě projdou tím dýchacím traktem až tam hluboko, ty nezachytí.
Až na to, že zážeové motory emitují také částice, a právě ty jemné. Podle některých studií emitují vyšší množství jemných částic, než dieselové motory s filtrem pevných částic. Ne náhodou je do Euro 5 zaveden limit pevných částic pro zážehové motory s přímým vstřikem benzínu.Tady se, i když to nechceš vidět, diesel a benzín velmi sbližují.
Jo a ještě nevím, který ten základní nafťák od BMW a Audi má v základu třeba dvouzónovou klimu. To je taky výzva. Jo, měl by nastat čas, kdy tady přestaneme dobrovolně platit evropským automobilkám ty šílené marže a nastane čas pro ceny vozů jako v americe... Myslíte si snad, že by tam dal někdo za prachmizerně vybavenou A3 v naftě 700tis.? Ajajaj, obávám se... Takže pokud někdo hodí rukavici a vyvolá trochu konkurenčního boje při kterém půjdou dolů ty nesmyslné ceny, budeme všichni jedině rádi.
Být to Mercedes tak s tebou souhlasím, ale nějaká přebrandovaná Toyota v Evropě nikoho nezajímá. Stačí se podívat na tragicky zoufalá prodejní čísla Lexusu v Evropě...
Aha, takže dobré auto se pozná podle prodejů... Hmmm:-) Jak málo stačí někomu ke štěstí...
Jo a ještě - vzpomeň si na Kiu a Hyundai - donedávna taky nikoho nezajímali, dneska jsou z nich plnohodnotní hráči v mainstreamu...
Taky není Evropa primárním trhem pro Lexus. Je to automobilka, která vznikla pro američany kde má lepší prodeje než německá trojka a úspěchy slaví i v domácím Japonsku. Evropa je jen do počtu.
Lex vede v USA o pár set prodaných kusů před BMW a Mercedesem, a to ještě za podpory značných slevových akcí.Nene, Toyota to dělá špatně, s turbobenzíny a systémy stop-start jí ujel vlak, aniž by dostatečně vytěžila ze svého náskoku ve zvládnutí hybridních technologií.
To ty slevové akce má téměř od svého vzniku ? Lexus prodává víc aut v USA než německá trojka přes 10 let, což je obdivuhodné obzvláště když srovnáš kolik aut nabízí německá trojka a kolik jich má Lexus.Systém start-stop Toyota dávno má, koukni se na Auris 1.33 VVTi ;-) Navíc hybridy fungují jako start-stop systém u Toyoty už od roku 1997.S turbobenzíny své zkušenosti taky má, stačí vzpomenout na Celicu nebo první generaci Toyoty Yaris s motorem 1.5turbo, taktéž s kompresorem viz poslední generace Toyoty Corolla (před nástupem Aurise) s motorem 1.8 VVTLi compressor. V hybridní technologii hraje stále prim, ostatní se ji snaží marně dohnat.
Turbomotory jsou o ničem... Vznikly jenom z nouze, aby automobilky mohly obejít pseudoochranářské limity CO... Tak se udělá malý motor, který při nízkém zatížení produkuje nízké emise a kravaťák v Bruselu je spokojený. Když potom chceš aby to rozhýbalo 1,7t kolos, žere to a chrlí úplně stejně... Tahák pro blbce...
No, rozhodně turbobenzíny zaujaly, jsou v módě a musí být v nabídce. Turbodiesely jsou už dávno stálicí, atmosféry celkově jsou na ústupu. To je prostě momentální realita. A ten, kdo se nepřizpůsobí, ostrouhá.Hybridů se nikdy nebude prodávat monoho a není to řešení. Řešením pro následujících 10 let jsou jednoznačeně STOP-START systémy.A potom dojde na trhu nejspíše k ustavení rovnováhy mezi elektromobily, malými benzíny a diesely se stopstarty, malými benzín-hybridy, velkými diesel-hybridy a konvenčními pohony.
Sila turbo benzinu tkvi hlavne v tom, ze umi dat (kdyz je potreba) vyssi vykon, nez srovnatelne velky motor atmosfericky. Spotreba je mozna nizsi nez u stejne vykoneho atm motoru, ale rozdil neni velky. Kazdopadne je to moda a trend a to hlavne kvuli papirovym hodnotam...Zazraky jako 1.4TSI v 1,7t aute jezdici za 5l se nekonaj.
Souhlas, základní A3, A4 a 3er (1er podle mě není úplně konkurence pro toto auto) sice nestojí balík, ale když si to člověk dovybaví na slušné auto, tak jsme na 0,9 - 1,3 mega levou zadni a za to ty auta proste nestoji...
Takze chapu dobre, ze ti smradosi od konkurence, co maji 130 koni se taky proste neprodavaji a je to ta ujeta politika BMW a Audi, ze je maji v nabidce? :-D Priste si ten blabol po sobe precti;-)Jinak ja taky spolecne s panem Duchonem doufam, ze by aspon nejaky priznivce ropy mohl konvertovat. Nikdo si nemysli, ze najednou traktoristi hromadne presednou do hybridu, ale kazdy krok timto smerem a kazde auto, ktere tuto moznost nabidne, je vitane. Takze muzes sice kopat a svuj ropny smrad branit, ale to je tak vsechno. ;-)
Já nekopu, kope pan Duchoň, já jsem v poho. Všechny možné kvazimotorizace, elektro, hybridy, LPG, CNG dělají v Evropě dohromady 50%. Diesel je na to sám a má 50%. Teď ještě pár diesel-hybridů a je vymalováno..... už jsou na cestě.Myslím že ten můj traktor by brala hezká řádka lidí. :-D
Hezka radka lidi nakupuje v Penny a podobnych hruzach. Takze ja ti verim, ale o nicem kladnem to fakt nesvedci.B-]
Ti co nakupují v Penny, téměř bez výjimky kupují nejlevnější verze automobilů s benzínovými motory.To také o něčem svědčí.
Ti, co nakupuji v penny maji jako sen olitany cudici diesel. Takze presne cilovka pro tvuj motor;-)
Copak ty nejezdíš na produkt z ropy? Nebo ti to smrdí míň? ;-)
Obhájcům benínožroutů spaliny zážehových motorů nikdy nesmrdí.
Je to plné protimluvů. Kdyby se chtěl člověk otrávit spalinami motoru, tak by měl určitě sáhnout po benzínu, tam to bude podstatně rychlejší a jistější. Není všechno zlato, co se ...benzín. :-D
a bmw 1 a audi a3 ma aky vykon??? ved je to zakladny model co chces od neho 500ps???
U A3 a BMW 1 je k dispozici řada dalších motorizací, to je to.
aha takze bmw1 a a3 zo 130PS je podla teba asi tiez shit .
Tak ono dat za Aurise 700tis. a srovnat jej s A3/1er... to chce poradne koule k nakupu
No a ? Když může prodávat Audi za 700tis. Octavii, tak proč by nemohl Lexus prodávat Aurise.
spatne se divas na ten vyvoj. Lexus prevzal model od Toyoty, Audi od Skody nic neprevzala, Skoda je prevzaty Golf. Tudiz muzeme v lepsim pripade rici, ze Skoda je Audi/Golf za 450tisic. Nebo ze Audi je Golf za 700tis.Kapku sis popletl smery prebirani...
No a není to úplně, ale úplně jedno? Jestliže je základ stejný, motorizace stejné, tak v čem je rozdíl...
A ty to nevíš? ;-)
Pokud ti jde o směr vývoje, tak tedy dobrá, Audi je jen Golf za 700tis. (ostatně i karosářsky jsou si blíž než s Octavií).
Určitě, oba dva jsou hatbacky, tím fyzická podobnost hasne. :-D
A v čem se teda liší ? A3 je postavena na podvozku Golfu, má stejné motory, stejné převodovky, stejný Haldex a spoustu dalších dílů. Co je tam jiného mimo designu karoserie ?
Já ale srovnával to, co vidět jde. A to je naprosto jiné. ;-)
...nase stastie, ze mimo VW-Audi-Skoda (a kopec dalsich) tuctovkarov je tu nieco tak krasne, tichucke, funkcne a zaujimave, ako Lexus - len aby nebola vsade ta sedo-seda nuda :)
Vidím to jako ty, ale tohle auto není moje cílovka, tykže tobě ho přeju, jdi pro něj, kup ho, jezdi, já se na cestách na něj rád podívám. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.