Lexus CT 200h: česká cena je známa, je nižší než u dieselové konkurence

Nový model CT 200h je progresivním vstupem automobilky Lexus na pole pro ni zatím neoraná a my jsme vám jej podrobně představili na tomto místě. Nyní tato novinka vstupuje na český trh, a její cena není oproti očekávání skutečně nijak přehnaná.

Nesporným trumfem „cétéčka” je pokrokový hybridní pohon se zážehovým motorem, jenž má co do spotřeby paliva deklasovat i kompaktní vznětové motory ve srovnatelných modelech jiných prémiových značek, přitom na rozdíl od nich zůstává kultivovaný a zvukově neobtěžující.

O faktických přednostech CT200h svědčí také připojená tabulka s několika klíčovými oficiálními údaji z konce letošního listopadu. Malý Lexus u nás startuje s cenou 699 000 Kč a dlouhým seznamem standardní výbavy, jenž se stal u řady japonských značek běžnou praxí a v tomto případě obsahuje například automatickou dvouzónovou klimatizaci, rádio s šesti reproduktory a konektivitou iPod, USB, Bluetooth, hlasové ovládání nebo multifunkční volant.

Cenové srovnání CT 200h s jeho hlavními konkurenty

 Sledované parametry
 

Lexus CT 200h

Audi A3 Sportback 2.0 TDI MT (AT)

BMW 118d 5dveř. MT (AT)

Výkon (kW)
100
103
105
Spotřeba paliva - kombinovaný provoz (l/100 km)
3,8
5,5 (5,6)
4,5 (5,3)
Emise CO2 - kombinovaný provoz (g/km)
87
148 (151)
119 (140)
Cena základního modelu (Kč vč. DPH)
699 000
685 500 (742 800)
703 300 (757 042)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus CT200h
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků