Lexmaul Volvo C30 T5: švédské GTI

Německý úpravce Lexmaul specializující se zejména na vozidla z koncernu General Motors přidává do portfolia svých doplňků nový kit pro Volvo C30. Této švédské stylovke přidal pár koní navíc a beze změn neostal ani exteriér. Navíc tento vůz korunoval přezdívkou „švédské GTI“.

Jako základ pro úpravy motory dobře posloužil výkonný přeplňovaný pětiválec z verze T5, který standardně disponuje výkonem 172 kW/230 koní a maximálním točivým momentem 320 Nm. Po instalování nové řídící jednotky a lepšího výfukového potrubí se výkon motoru zvedl o 20 kW a maximální točivý moment o celých 80 Nm. Majitel takto vytuněné „cé-třicítky“ se tak bude moci pochlubit výkonem 192 kW/260 koní a točivým momentem 400 Nm.

K tomu všemu najdeme na seznamu technických úprav i sadu tlumičů, které Volvo C30 spustí o 30 mm blíže k zemi. Co se týče zevnějšku, zde nabízí úpravce nový dynamicky vypadající bodykit a 19-ti palcová litá kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Lexmaul Volvo C30
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků