Lexmaul: lepší zvuk pro Mazdu MX-5

Německý úpravce Lexmaul nezapomíná ani na starší modely, které se však svou jedinečností zapsaly do automobilové historie. Mazda MX-5 mezi ně nepochybně patří a to nejen díky své spolehlivé technice, ale i nadčasovému designu. Úpravce se v tomto případě zaměřil nejen na vzhled, který sice může někdo označit za nepovedený, ale i na výfukovou techniku.

Dvoulitrový motor s výkonem 160 koní zůstal bez nějakých zásadnějších modifikací, ovšem co se zvuku týče, úpravce se skutečně „vytáhl“. Technické úpravy spočívají v osazení nové výfukové soustavy, včetně chromových koncovek a nerezového tlumiče. Sytější zvuk pro tento legendární roadster získáte již za 349 Euro (zhruba 8 500 Kč). Poplatek za kompletní optické vylepšení je už patrně vyšší, ovšem ten není k výfukové soustavě podmínkou.

Klepněte pro větší obrázek 
Lexmaul Mazda MX-5
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 165 000 Kč
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 104 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 150 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků