Levná dodávka Dacia Dokker Stepway míří do terénu

Dacia obložila praktickou a cenově atraktivní dodávku Dokker černými plasty a vyzbrojila ji do terénu. Tedy, aspoň teoreticky, protože pod povrchem se neukrývá nějaký sofistikovaný pohon všech kol, třeba z Dusteru.

Dacia | Autosalony | Paříž 2014 | Design

Dacia Dokker a Lodgy se představují v provedení Stepway Fotogalerie

Dacia Dokker Stepway bude hlavně „stylovka“, pokud se tedy dá něco takového o Dacii vůbec napsat. V nabídce se objeví nové barevné kombinace a trochu honosnější interiér. Přesto by měl mít podvozek vyšší světlost a snad i nějaké zakrytování pro větší odolnost na nezpevněné silnici.

Dokker Stepway se představí se slabším dieselem 1.5 dCi (66 kW / 90 k), ve Francii se pak bude nabízet i motor 1.2 TCe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků